God Jul !!

Sambal Oelek

Aktiv medlem
God Jul !!
Snart sticker jag iväg så jag tänkte passa på att önska en God Jul och ett änny godare nytt cykelår!!

15rcxs9.jpg

God Jul !!
God Jul på er!

Bilagor

God Jul !!
God Jul till ALLA här på Happy.

Ber om ursäkt till alla som under året har fått utstå mitt ibland dåliga och griniga humör med en ibland alltför kort stubin. Menar inget illa :-) Miss Lycka 2.0, Sixten Fors, Plush, jansson99, jingleyschmidt, Kneecap, Lingon, NLC, GoranS, marr, Spacekitty, Hasse#7, ForesterGuy, Luktapåblommorna, Atlas, Sambal Oelek, jonte987, Jimel, Skogling, Bigmollo, Rattnalle, Yonna, med FLERA! Förlåt! ?‍?

Året för mig har dessvärre inneburit stora mängder arbete, omvårdnad och omsorg, och därefter stor sorg och saknad efter mina föräldrar som avled i februari respektive juni. Delvis pga detta så har jag inte kunnat cykla i den mängd eller frekvens som jag själv hade önskat, vilket har avspeglats i att jag har mått ganska dåligt totalt sett, men det är trots allt en liten grej i det stora hela!

Nu snart ska jag snart fira jul med min bror, och vi ska göra det bästa av läget. Tack för att jag fick skriva av mig här, ni betyder mer för mig än ni tror, tror jag...

God Jul från laxälskaren Örjan Lax ?

Senast redigerad av en moderator:
God Jul !!
Örjan Lax sa:
God Jul till ALLA här på Happy.

Ber om ursäkt till alla som under året har fått utstå mitt ibland dåliga och griniga humör med en ibland alltför kort stubin. ..

God Jul från laxälskaren Örjan Lax ?

Tjena!

Du är ju inte ensam om att ha haft kort stubin och grinigt humör, vi är flera. Jag ber ödmjukt om ursäkt till alla jag retar upp under året.

God jul era jävlar! ?

026e0d8906f45862e8c0f3925d6af0ff.jpg

God Jul !!
God Jul på dig med Örjan (och alla andra)! Och ingen fara för övrigt, du är inte ensam om att ha kort stubin och ett varierat humör. ;) Hoppas 2020 blir ett bättre och lugnare år!

Tillbaka
Topp