Hjälp att bestämma mig, vill höra för oh bakdelar!

Dannyyr

Medlem
Hejsan har hittat en 2019 Lapierre Overvolt AM 527i Mens Electric FS Mountain Bike in Black. Demoex pris 34.000kr

och en Trek Powerfly FS 7 2019, pris 22.000kr

vill höra lite för och nackdelar varför jag ska ta den ena eller andra. Tack för snabbt svar

Varför skapar du en ny tråd? Då tappar du ju de som bevakade gamla tråden och försökte hjälpa dig där.

Haha, det är popcorn-time! :giggle: Den ena trikåklädda typen efter den andra vinglar in och ondgör sig över elcyklar i varenda tråd som skapas här. ”Sveriges trevligaste” forum har tydligen de mest inskränkta och otrevligaste typerna som bara måste kvadda allt som har med elcyklar att göra i elcykelforumet.

Jaja, jag hoppas Dannyyr får relevanta svar, men han drar väl vidare till fejjan eller ett annat forum för diskussionen och njuter till vardags av färden på den elcykel han nu väljer trots de töntiga, nedsättande kommentarer han får av alla haters på Happyride.

Haha, det är popcorn-time! :giggle: Den ena trikåklädda typen efter den andra vinglar in och ondgör sig över elcyklar i varenda tråd som skapas här. ”Sveriges trevligaste” forum har tydligen de mest inskränkta och otrevligaste typerna som bara måste kvadda allt som har med elcyklar att göra i elcykelforumet.

Jaja, jag hoppas Dannyyr får relevanta svar, men han drar väl vidare till fejjan eller ett annat forum för diskussionen och njuter till vardags av färden på den elcykel han nu väljer trots de töntiga, nedsättande kommentarer han får av alla haters på Happyride.
??

Det hade ju blivit inbördeskrig om han istället hade fortsatt i den vanliga cykeltråden med el-mtb, men nu sköttes det ju snyggt. Vad är problemet? ?

"Moppeforum" får stå för dig. Jag har inget emot elcyklar i allmänhet, så länge det postas om det i just elcykelforumet. Det är ju när det smygs in i vanliga Happy-avdelningen som en del användare får tuppjuck... ?

"Moppeforum" får stå för dig. Jag har inget emot elcyklar i allmänhet, så länge det postas om det i just elcykelforumet. Det är ju när det smygs in i vanliga Happy-avdelningen som en del användare får tuppjuck... ?
Jaja, allt är frid och fröjd, vi somnar om och hoppas att fortsättningsvis också elcykelpurister slipper den där nämnda besudlingen.

Jag har inte Facebook. Hatar den.. och tar inte åt mig av skit.??

Tillbaka
Topp