Spindelbenen
Aktiv medlem
Vem bygger hjul? (Stockholm - Privat, LBS?)
Hoppas TS i alla fall har hittat någon som kan bygga ett par kick-asshjul.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej.. Har du en rörelse och inte betalar skatter och avgifter så jobbar du svart. Spelar ingen roll om det är helt eller delvis svart, du konkurrerar på oschyssta villkor. Nu behöver inte JAG Dr.Spokes tjänster, men den som tänker som jag tycker nog att informationen är välkommen. Varför nån som kallar en spade för en spade INTE kan vara en bra cykelledare kan väl nån vänlig själ här på forumet förklara?? Polarn på jobbet kallade arbetsledaren för en odugling för två veckor sen vilket var rätt. Polarn har barn, dvs ska försöka leda sina barn rätt i livet. Kanske bäst jag ringer sociala myndigheterna?? mvh borano20Om någon gjort den kopplingen så är det väl du. Rörigt det här.
Mitt första inlägg var bara en maning till eftertanke. Mest en känsla alltså. Det övriga begriper jag inte så mycket av mer än att en del verkar onöjda på något vis.Hej.. Har du en rörelse och inte betalar skatter och avgifter så jobbar du svart. Spelar ingen roll om det är helt eller delvis svart, du konkurrerar på oschyssta villkor. Nu behöver inte JAG Dr.Spokes tjänster, men den som tänker som jag tycker nog att informationen är välkommen. Varför nån som kallar en spade för en spade INTE kan vara en bra cykelledare kan väl nån vänlig själ här på forumet förklara?? Polarn på jobbet kallade arbetsledaren för en odugling för två veckor sen vilket var rätt. Polarn har barn, dvs ska försöka leda sina barn rätt i livet. Kanske bäst jag ringer sociala myndigheterna?? mvh borano20
Hej.. Har du en rörelse och inte betalar skatter och avgifter så jobbar du svart. Spelar ingen roll om det är helt eller delvis svart, du konkurrerar på oschyssta villkor. Nu behöver inte JAG Dr.Spokes tjänster, men den som tänker som jag tycker nog att informationen är välkommen. Varför nån som kallar en spade för en spade INTE kan vara en bra cykelledare kan väl nån vänlig själ här på forumet förklara?? Polarn på jobbet kallade arbetsledaren för en odugling för två veckor sen vilket var rätt. Polarn har barn, dvs ska försöka leda sina barn rätt i livet. Kanske bäst jag ringer sociala myndigheterna?? mvh borano20
Tack :) Jo, tror det - snackat med Dr Spoke och han gav ett förtroendeingivande intryck. Nu återstår och se om vad jag väljer - köpa ihopbyggda från LB eller bara fälgar och bygga ihop här hemma.Hoppas TS i alla fall har hittat någon som kan bygga ett par kick-asshjul.