Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, grönpeppar är ju inte ens gött ?Betydligt jobbare om grönpepparn är slut.
Tjena!Tjena!
När man tömt bägge tvättkorgarna och vikt alltihopa. Precis då kommer tonårsdottern ut från sitt rum med ett berg av kläder.. Jahapp, bara börja om då.
Har ytterst sällan använt väckarklocka. Den kan ju väcka döda så jag vaknar innan och stänger av den.
? Man kan ju alltid använda mobilen och använda valfri soft låt eller annat skönt ljud att vakna upp till istället för en väckarklocka som väcker inte bara dig själv och grannarna utan också nästan ger en hjärtinfarkt varje gång.
När jag hade min kära katt och jobbade natt så hade jag den bästa väckarklockan som fanns nämligen missen. För att ställa klo.. katten så såg jag till att ha så mycket mat i skålen att hon blev hungrig på eftermidagen och därmed såg sig tvungen att väcka mig för att få käk. Bästa sättet att vakna på. ?
När man tvättat bilen och frugan tar den, kör grusväg lite här och där. Kommer tillbaka skitigare än innan tvätt. Det andra är, byter vindruta kör två dagar, får stenskott med vandrande spricka.
Har ytterst sällan använt väckarklocka. Den kan ju väcka döda så jag vaknar innan och stänger av den.
Installera om/backa upp/byta telefon.
Montera stänkskärmar.
Skölja/hänga våtdräkt.
Pumpa däcken!!
Va? Skölja/hänga våtis är ju mys. Om det är ens egen och inte en hyrvåtis som nån kissat i. Håller med om det där med att köra en tvättmaskin som man sen glömmer...Installera om/backa upp/byta telefon.
Montera stänkskärmar.
Skölja/hänga våtdräkt.
Tjena!
När man tömt bägge tvättkorgarna och vikt alltihopa. Precis då kommer tonårsdottern ut från sitt rum med ett berg av kläder.. Jahapp, bara börja om då.
Ja vanligtvis om man gör det i samband med efter-surfet-duschen så är det ju chill. Men igår valde jag varmbad istället, och sen vid 22 kom jag ihåg ikea-kassen med bl a dräkt, booties och handskar som låg kvar på badrumsgolvet..Va? Skölja/hänga våtis är ju mys. Om det är ens egen och inte en hyrvåtis som nån kissat i.
Ochh när man ligger ner med mobilen och liksom slötittar lite lätt från sidan och skärmen börjar rotera fast man inte vill det. Och när man väl istället försöker få den att rotera, så går det då f*n inte.
Nu förstår jag inte. Är det ingen som kissat i den bara för att det är ens egen?Va? Skölja/hänga våtis är ju mys. Om det är ens egen och inte en hyrvåtis som nån kissat i. Håller med om det där med att köra en tvättmaskin som man sen glömmer...
Ja, min erfarenhet är att det funkar så :)Nu förstår jag inte. Är det ingen som kissat i den bara för att det är ens egen?
+1, tre säsonger in är båda mina okissade. Å andra sidan är jag sällan i längre än två timmar #klenaarmar :)Ja, min erfarenhet är att det funkar så :)
+1Workshops om företagets värdeord.
Aha. Ni är ytmänniskor. Det förklarar saken. Immersionseffekten är obeveklig, men den slipper ni.+1, tre säsonger in är båda mina okissade. Å andra sidan är jag sällan i längre än två timmar #klenaarmar :)
Plocka jordgubbar, paddla kanot istället för kajak.