Tips om budgetprylar på Lidl
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Siktar på att lägga ut en recension på min Youtube-kanal till helgen. På Lidl i Skellefteå där jag var fanns endast två exemplar av varje väska. Och av touringväskorna fanns det bara ett ex av varje. Tur att man hängde på låset! :-)Ska bli kul att läsa alla RR! Inte till Lidl alltså, men med de nya väskorna.
Nä jag vet inte, jag bara spekulerade ? Att alla butiker kanske inte får samma/alla tillbud/pallar.Varför finns det inte i Lund? Det ska finnas på alla butiker i hela Sverige som jag förstod det.
Jag tänkte smita iväg till Triangeln i Malmö för att nypa en uppsättning på lunchen.
Mekstället kostar 299:-, väskorna 149:-/styck.Pris?! ?
Finns antagligen inte i lund, men det kan vara värt att kolla.
Vid multitasking behövs minst två ställ.Men va fan, ska folk hamstra ställ nu också. Ett räcker väl.
Visa bilaga 408308
meckställen är tunga! det verkar lovande.
havregrynen var fortfarande slut och om jag inte gör slut på hela veckopengen får jag mindre nästa veckaMen va fan, ska folk hamstra ställ nu också. Ett räcker väl.
då hade det blitt ännu tyngre!Att du inte tog med dig kärran! ;D
då hade det blitt ännu tyngre!
Men va fan, ska folk hamstra ställ nu också. Ett räcker väl.
Har provat ett tidigare Lidl-verktyg där kedjebrytaren såg likadan ut och säger köp något annatJag skulle vilja att nån kunnig (dvs inte jag) tittade närmre på multitoolet, i synnerhet kedjeverktyget.
Vilken jävla jakt. Fem butiker innan jag hittade en som faktiskt hade väskorna. Köpte styr-, ram-, och sadelväska plus sadel och hjälm. Ups. Tips för er i sthlm: Bergshamra, St. Eriksplan, Kungsholmen och Liljeholmen saknar väskor, kläder och mekställ. Årstaberg hade allt i god kvantitet, en hel pall mekställ bland annat.
Det står ju på hemsidan att cykelväskorna inte finns i Danderyd, Liljeholmen, Fridhemsplan och Vanadis: https://www.lidl.se/sv/c/kitta-dig-foer-aarets-cykelturer/c1527
Suck... Det man inte har i huvudet får man ha i benen.
För er i södra Stockholm fanns på eftermiddagen många ställ, kläder, sadlar (fåtal smala MTB-varianten), pumpar (båda sorterna) och rätt mycket väskor i butiken Lidl Enskede. Letade halvdåligt men såg varken glasögon eller verktyget i butiken, kanske fanns men jag såg dem inte.
Själv kände jag på ram/sadel- och styr-väskorna men lät bli då kvaliteten inte kändes 100%, samt att denna recension gav tveksamt utlåtande.
Mimipumpen påminner en del om Lezynes mindre varianter. Funkade bra vid prov även om man inte kan förvänta sig att få upp jättehögt tryck med sådana små pumpar. Klart bättre än min gamla "nödpump" på pendlaren.
Cykelbyxorna i 3/4 längd i storlek 48/50 satt bra på mig, får se hur de är att cykla i och hur de ser ut efter ett par tvättar.
Gillar Wittkop-sadlarna sedan tidigare så det blev en även i år, (måste nog köpa ytterligare en cykel till min nya sadel?)
Gott om lager av allt vad jag kunde se på Kungsgatan igår lunch.Någon som har koll på lagerstatus på prylarna i Göteborg?
Toppen, knallar dit om en stund dåGott om lager av allt vad jag kunde se på Kungsgatan igår lunch.
Gott om lager av allt vad jag kunde se på Kungsgatan igår lunch.
Toppen, knallar dit om en stund då