Saknar någon en svartvit Cannondale?

Gustavl87

Medlem
Hej!
Såg idag en cannondale racer på vägen hem från förskolan idag i Hagsätra, fick en glimt genom dörren in i en källarlokal. Kändes som ett märkligt ställe att ha en sån cykel, såg ut som en nyare supersix eller liknande men såg den bara väldigt snabbt. Saknar någon här en sån cykel får ni gärna PMa!

1585766891093.jpeg

Kanske men känns dels som att dom har viktigare saker för sig här i området (typ dom som blev skjutna utanför porten innan jul, sprängningar etc) plus att det ju också kan vara mina fördomar kring hur suspekta personer och områden ser ut som spökar, så ville sondera lite här först!
Vad bor du i för ghetto egentligen? Skicka in ett tips online så har du gjort vad du kan. Bara en bråkdel av de som cyklar hänger på happy, för här cyklar man mest inte.

Vad bor du i för ghetto egentligen? Skicka in ett tips online så har du gjort vad du kan. Bara en bråkdel av de som cyklar hänger på happy, för här cyklar man mest inte.
Hagsätra som sagt, en helt vanlig förort till Stockholm... några idioter som förstör för alla andra.

Såklart är inte alla cyklister medlemmar på Happy, men blev jag bestulen på en cykel i den prisklassen skulle jag kolla runt på alla forum och säljsajter jag kunde hitta.

Lite roligt att någon tror att mordutredare vanligtvis utreder cykelstölder.
Onödig kommentar, är ju inte mordutredarna som patrullerar eller gör trafikkontroller heller men allt bidrar till den totala belastningen och just nu har polisen precis som alla andra branscher sjukt mycket sjukskrivningar. Men fint att jag kan underhålla dig.

Tillbaka
Topp