Penny77
Medlem
Kvinna-MTB nybörjare söker tips
Hej,
Jag vill så gärna köpa en MTB att cykla runt på stigar i skogen med. Jag söker inget avancerat utan vill mer komma ut och motionscykla. Budgeten är på max 8000. Jag förstår att man får bättre cykel för mer pengar men jag har en stram budget som redan har tänjts i frågan. Jag skulle vara så tacksam om det är någon som kan tipsa om märke/modell som ger mest för min budget. Jag har tyvärr inte fått några tips ifrån cykelhandlare mer än på cyklar över min budget. Jag är kvinna-170 lång.
Någon som känner till de här och vet om de är ok?
www.wiggle.se
www.canyon.com
www.bikester.se
www.bikester.se
/Penny
Jag vill så gärna köpa en MTB att cykla runt på stigar i skogen med. Jag söker inget avancerat utan vill mer komma ut och motionscykla. Budgeten är på max 8000. Jag förstår att man får bättre cykel för mer pengar men jag har en stram budget som redan har tänjts i frågan. Jag skulle vara så tacksam om det är någon som kan tipsa om märke/modell som ger mest för min budget. Jag har tyvärr inte fått några tips ifrån cykelhandlare mer än på cyklar över min budget. Jag är kvinna-170 lång.
Någon som känner till de här och vet om de är ok?
Get Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!
Grand Canyon WMN AL 4.0
När du sitter på en mountainbikecykel ute i naturen så förvandlas fritid verkligen till frihet. Om du vill ge dig ut och utforska de lokala skogarna och fälten på två hjul är Grand Canyon WMN AL 4.0 en cykel som du kan lita på.
Cube Access WS Pro Dam iridium'n'deepred | bikester.se
Cube Access WS Pro Dam iridium'n'deepred - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Cube Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
Ghost Kato 4.9 AL 29" night black/riot green | bikester.se
Ghost Kato 4.9 AL 29" night black/riot green - till rätt pris! 30 dagars öppet köp och fri retur.Ghost Över 40 000 produkter från 600 varumärken - Bikester.se.
/Penny
Senast ändrad: