Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ville bara veta vad slangen heter för jaghar försökt hitta en sån slangSå att... är det superviktigt för dig på nåt plan att det är en exakt likadan eller går det bra med en annan? Bara storleken och ventilen är rätt så är det bara o tuta och köra med en från hyllan från din LBS.
Men vad heter en sån orange slang? tex jag har sökt efter "orange militärcykelslang"Ah, en sånna orange slangar hade min gamla militärcykel. Jag bytte dem mot nya slangar och däck. Däcken, från 50-talet, va då helt slut men slangarna verkade okej. Kanske inte pyrfärska. Jag saknar min gamla M42...
Ta med slang eller däck till någon cykelhandlare så får du rätt. Jag tror du skall ha en 54x584.
Jag ska skicka en bild på min oranga imorgon.Jadu, ingen aning om det heter något annat än cykelslang. Jag har inte sett någon orange slang (för denna tillämpning) i modern tid.
Ja, jag är ju inte en sån där som är bra på storlekar på slangar men ska försöka imorgon.Färgen och att det är till en militärcykel är irrelevant för att det ska fungera. Fokusera inte på det. Det är storleken på slangen och ventilen som är det relevanta.