thesamehermelin
Medlem
Köpråd mtb
Wiggle har 17% rabatt fram till 2 april om man handlat där innan. Ni kanske känner någon som man kan be beställa åt er?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Wiggle har 17% rabatt fram till 2 april om man handlat där innan. Ni kanske känner någon som man kan be beställa åt er?
Jag fick bara ett mail att de tillfälligt graderat upp mig tillfälligt. Tänkte att det var samma massutskick som vanligt?Jag är guldkund där men kan inte se rabatten/rabattkoden på 17%, bara den vanliga på 10%
Var ser du detta? ?
Eller är du kanske platinakund och därför har 17%?
Är en tillfällig kampanj guldkunder får 10% rabatt istället för 5% och platinakunder får 17 istället för 12.
Hur snabbt blir man guldkund är frågan jag har. Hinner jag dra iväg en beställning på ca 1200 för att bli guldkund och sen köpa cykeln innan 2 April för 1100 kr rabatt.
Du får gärna skriva när du gjort din beställning så jag ser att det funkar :pJag la precis en order på 1300. Hjälm, pedaler och lite annat så blir att beställa cykel så fort det gått igenom. Tack för tipset!
Det fungerar såklart. Men nog bra att skynda, statusen går igenom efter att ordern processats. You snooze you loose :)Du får gärna skriva när du gjort din beställning så jag ser att det funkar :p
Hur länge tar det då?
Fyll i samma två gånger. Det där formuläret är anpassat för UK och liknande.Va fan är det som ska fyllas i när man beställer finns Ort och Postort
Va fan är det som ska fyllas i när man beställer finns Ort och Postort
Båda, rabatten är 10% på ordinarie pris så ingen större skillnadGet Your Wiggle On | Cycle, Run & Outdoor Shop | Wiggle
Prepare to get your Wiggle on. We have the awesome gear you need to cycle, run, hike & swim from the world's leading sports brands. No excuses, LET'S GO!www.wiggle.se
Rapide Bike (SLX 1x11 - 2020)
Köp Vitus Rapide Mountainbike (SLX 1x11, 2020) - Hard Tail Mountain Bikes på wiggle.se. Vårt pris: . Gratis frakt över hela världen möjlig.www.wiggle.se
Någon av dessa som inkluderas i rabatten? Hittar ingen info.
Strunta i att kolla damspecifika cyklar, ibland är det som du säger, en damsadel eller annan färg, ibland har man kanske ett smalare styre, men ibland har man också en skum geometri baserat på konstiga antagande om kvinnlig anatomi. Bättre att gå på geometrin i övrigt. 27.5 eller 29 spelar mindre roll (dam eller herr) om man är 175, låt cykeln som helhet styra. Längden på 175 är inget hinder för 29" om det är det du funderar på
Vad pratar vi för pengar? Det finns många fler men de flesta är dyrare än big al.
ZR Team är ju en mycket mer "konservativ" ram än de andra. Av de tre du listar är ju Rapide mest XC men ändå rätt flack, sentier i mitten och ragley mest "trail" om man nu skall klassa dom. Men ZR Team ligger ju på 69.5 gaffelvinkel och är väldigt kort. Du måste upp till XL för att få typ samma längd som på en Rapide, men då får du också högre stack och 6 cm högre sadelrör på köpet vilket man kanske inte vill ha. Utrustningsmässigt är det väl inget fel på den men det beror ju lite på vilken typ av cykel man vill ha.
Grand Canyon finns väl i en lämplig model för 14000?
Man vill väl ändå ha en down country?
Sorry, jag var så inne i diskussionen i en annan tråd så nu tror jag att down country är svaret på allt. ?Du säger att jag ska välja en Scott Spark alltså.
Sorry, jag var så inne i diskussionen i en annan tråd så nu tror jag att down country är svaret på allt. ?
Instämmer helt!
Sentiern skulle jag inte klassa som enduro. Det är en så kallad trail, ett mellanting av XC och enduro
Sentiern är rolig nedför och när stigarna är riktigt bökiga. Den är ok, men inte jättekul på enklare stigar. Den är riktigt tråkig på grusväg.
En XC är riktigt rolig på enklare stigar. Upp, ned och på platten på den typen av stigar är superkul. Bökiga stigar går utmärkt, men man måste jobba mer med överkroppen för att få cykeln över större stenar och rötter. Sentiern går mer att bara mosa på och är roligare där tycker jag. XC funkar kanon på grusväg också.
Tycker jag alltså.
Sentiern kan du få bra betalt för om den är hyfsat ny. Det är en väldigt populär hoj som är svår att få tag i nu.
Jag letar faktiskt själv efter en XC-hoj just nu, men det är väldigt utplockat. Jag har sneglat lite på Allebike MB31 själv. Den utan dropper då den har lättare hjul. Lätta hjul/däck skulle jag säga är en av de saker som gör mest för om man känner sig snabb eller inte. Dropper går att komplettera med senare om man vill.
Jag har inte provkört den så jag vet inte hur den upplevs. På pappret är den väl inte en renodlad XC-hoj men bör vara rappare än Sentiern.
Annars är nog tex Scott Scale ett säkert kort.