Pedaler (budget)
Finns tidigare trådar men de jag hittar handlar främst om bäst bäst pedaler, vilket iofs är där man oftast slutar ändå :) men tänkte ändå ha en lite försiktig ingång här och hitta ett bra mellanläge och förhoppningsvis undvika det värsta men inte heller gå all in på de dyraste alu pedalerna.
Har tittat på följande vilka också verkar fått bra kritik på vissa ställen men tänkte höra om erfarenheter härifrån ifall det nu finns.
Raceface Chester
www.wiggle.se
Crankbrothers Stamp 1
www.tcmcykel.se
OneUp Composite
www.mtbstore.se
HT
www.tritoncycles.co.uk
Sista har kommit högt i tester osv. är nybörjare vilket kan vara värt att tillägga tänker jag, tips på andra liknande tas också tacksamt emot så klart ifall det är någon jag missat (vilket det säkert är).
Har tittat på följande vilka också verkar fått bra kritik på vissa ställen men tänkte höra om erfarenheter härifrån ifall det nu finns.
Raceface Chester
Race Face Chester MTB Flat Pedals | Wiggle
Buy your Race Face Chester MTB Flat Pedals from our Flat Pedals range at Wiggle. £34.99. Free delivery available.
Crankbrothers Stamp 1
Crankbrothers Stamp 1 Large Orange | TCMcykel.se
Köp Crankbrothers Stamp 1 Large Orange online hos TCMcykel.se | Sveriges bästa utbud av Crankbrothers
OneUp Composite
Oneup Composite Pedals Orange
HT
PA03A Pedals
Features: One of the most anticipated pedals on the market, the PA03A hits the nail on the head. The PA03A features a huge platform and fully sealed bearings whilst maintaining low weights. Specifications: Pins - Replaceable steel pins (8 per side) Axle - Cro-mo Axle Material - Glass...
Sista har kommit högt i tester osv. är nybörjare vilket kan vara värt att tillägga tänker jag, tips på andra liknande tas också tacksamt emot så klart ifall det är någon jag missat (vilket det säkert är).