Mr Bottecchia
Aktiv medlem
Var fikade du idag?
Blev utefika i dag på café Rosenhill men det är nog sista gången.
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
15 bullar till fika - hoppas du blev mätt i alla fall!På samma ställe som igår, i förrgår och 365 dagar dessförinnan, hemma i fåtöljen.
Visa bilaga 475578
Inget fel på det, iofs, men ska bli trevligt att kunna vistas bland folk igen nångång framöver.
15 bullar till fika - hoppas du blev mätt i alla fall!
Fint med Nittsjö. ?Årets första utefika på em-uteplatsen
och samtidigt årets sista(?) semla
Visa bilaga 477235
Semlan var god och därför uppäten när bilden togs!
Kallas i Danmark "bagarens sjuka öga" ?
Jag antar att du kommer att förstå när du varit på en långrunda :-)Imponerande att ni tar er tid att fika när ni cyklar. En gång köpte jag en glass då de andra var trötta. Annars tränar jag när jag tränar.
Dock trevlig tråd. Keep it up och jag fattar säkert poängen med detta om några år.
Getter visar du i ; VISA DIN GETTBebisgetter
Ja jävlar, hur gick det till?Det är 2022 nu, bara så du vet ?
Snabbfika på Ösmo plantshop.
Visa bilaga 588361
Hmm, blev tvungen att slå upp. Ser misstänkt likt ut får jag säga.Kalanchoe marmorata?
Hos Karl o Kristinas Trädgård? Eller finns det ngt annat ställe i Pungpinan?Afterbike i Pungpinan.
Stämmer bra, det var där vi hamnade. Trevligt och goda mackor.Hos Karl o Kristinas Trädgård? Eller finns det ngt annat ställe i Pungpinan?
Same same, fast bullen uppäten och kaffet urdrucket. Och idag. Nu.Hann med kaffe och bulle på Källtorps Cafet (samma som Mountainbike Skolan) igår.
10/10 som vanligt?
Visa bilaga 624220