Dagens Bild-tråden! Del 2. (Obs, regler i första inlägget!)

Kort runda efter pumpning och översyn av det mesta.
Ska justera hjulen en aning, men annars är det dags för vår/sommar nummer 4 :)

20210323.jpg

Har man ont i halsen får man inte gå till jobbet, men jag kände mig inte tillräckligt dålig för att bara sitta hemma och dega. Att i maklig takt reka ut en cykelbar rundning av den här bergknallen tog mig ett par timmar och verkade inte göra nån skada på sjukdomsfronten heller. Notera älgpluttarna framför framhjulet.
Planen är att slippa cykla på ett riktigt sumpigt och dessutom tråkigt avsnitt av den stora vandringsleden som skulle må bra av lite mindre trafik.

DSCF1375_fb.jpg

Blev lunchrunda med barnen. Sol, ganska varmt och fin utsikt till lunchlådan :) glömde min egna lunch i klä-på-småbarn-&-packa-vagn-stressen men fick smaka på några makaroner, tur man har givmilda ungar

Bilagor

• 20210326_123517.jpg
    20210326_123517.jpg
    721.7 KB · Besök: 52
La en halvtimme på att försöka fixa den väldigt trasiga "bron" på stigen U-bahn i Hellas. Tyvärr håller den nog inte mer än över sommaren, men nu går det i alla fall att cykla över utan att riskera att stå på öronen. Egentligen borde man göra en stenkista, men jag hittade inga tillräckligt små stenar för att orka baxa dit själv. Framtida projekt helt enkelt.

DSCF1394_fb.jpg

Tillbaka
Topp