Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tveksamt att han skulle åka och handla på Ica under tävling. Även om hans kontrakt inte tvingar honom, har säkert bättre rabatter på Jumbo.Vad gjorde George Bennett med sin tygpåse? Var han på Girot eller storhandlade han på på Ica Maxi?
Ja jämfört med den tidigare generationen, Sagan, Froome, Nibali mm så är ju Bernal ett litet barnJa, jag ryktes med i Remco hypen men Bernal är ju inte direkt "gammal" han heller, bara två år äldre?
Läser bland annat: "Bernal vann Tour de France 2019 och blev därmed tävlingens yngste segrare sedan François Faber, som vann upplagan 1909."
Det är en "hyfsad" prestation att vinna Tour de France som 22 åring.
Dne enda onödiga extravikten på Bernal är väl några kvadratmeter glasögon!Ja jämfört med den tidigare generationen, Sagan, Froome, Nibali mm så är ju Bernal ett litet barn
Visa bilaga 491059
;-) tror både Remco och Bernal väger runt 60 kg men Bernal är 4 cm längre (175 cm).Dne enda onödiga extravikten på Bernal är väl några kvadratmeter glasögon!
Blir nog mest luftmotståndDne enda onödiga extravikten på Bernal är väl några kvadratmeter glasögon!
Jag tror man bör skilja lite på resultat som är uppnådda i "mindre" tävlingar, här syftande på lopp som inte tillhör de som de bästa åkarna har som uttalade mål under säsongen, och de som är uppnådda i de största sammanhangen. Vad jag hittar bland segrar RE tagit på seniornivå finns Polen runt, Algarve runt, EM i tempo mm. Bra segrar men inte toppnivå. Den enda segern man skulle kunna klämma in som varandes på högsta nivå skulle jag säga är Clasica San Sebastian.
Om man jämför med Bernal så har han vunnit touren, Paris-Nice och Schweiz runt, samtliga klart prestigefyllda lopp.
Med detta bara sagt att det är väldigt mycket mindre spekulation att tro på Bernal än att tro på Evenepoel.
Jag hoppas de tar chansen. Vore tråkigt om vi bara får se defensiv körning de sista etapperna.Kampen om övriga pallplatser kan kanske bli sevärd idag? Caruso, Carthy, Vlasov, Yates och Ciccone har väl saker att bevisa, i lite olika grad.
Hm, ett motlut som går utför? Visst, det är ju samma backe, men trodde inte att du var så slarvig med benämningarna.Och biten ner till Val di Fiemme är ju slakmota utför.
Ser ut som de kapat nästan hela första klättringen. 300 höjdmeter istället för 1000 som det var från början. Känns det inte kommer så hända så mycket förrän sista klättringen nu.Ändrad bansträckning på fredag. Någon mera områdeskunnig kanske vet vad det innebär?
![]()
Stage 19 of the Giro d'Italia 2021: new route | Giro d'Italia 2026
www.giroditalia.it
Ineos lär i alla fall på vara nöjda. De slipper dra och har Moscon i utbrytningen.Det verkar som Bike Exchange tar dagen på allvar. Får se om Yates kan leverera på det.
Ser inte helt bra ut.Riktigt starkt jobbat av Ciccone efter cykelbyte, vurpa och cykelbyte igen!
Hoppas att han överlever klättringen nu..
Undrar om Bernal bara bevakar idag eller om han försöker sig på något med några km kvar om han känner sig bra.
10% snittlutning sa Vacchi nyss.Jävla backe alltså
10% snittlutning sa Vacchi nyss.