Cykla stig i Mora

somebody

Aktiv medlem
Cykla stig i Mora
Som ny i stan tänkte jag slänga ut frågan vart man cyklar här i krokarna! Jag har tagit ett varv på hemus men tänker mig något mer utförs betonat och lite mindre breda motionsspår. Gesunda finns såklart men vart cyklar man en snabb tur efter jobbet? Har någon lust att visa runt lite på stigarna vore det grymt

Cykla stig i Mora
Någon måste ju cykla annat än vasan här i stan? Nu har jag utforskat lite och hittat massa toppenstig som mestadels går utför men vart är alla cyklister som man kan göra sällskap?

Cykla stig i Mora
Vi är ett gäng som kör en hel del. Finns mer eller mindre obegränsat med fin stig och annat att köra.
Utför på vägen hem från jobbet är det nog inte så gott om, beroende på vad man räknar som utför.
Jag drar ett PM. :)

Cykla stig i Mora
Vi är ett gäng som kör en hel del. Finns mer eller mindre obegränsat med fin stig och annat att köra.
Utför på vägen hem från jobbet är det nog inte så gott om, beroende på vad man räknar som utför.
Jag drar ett PM. :)
Är i Mora på besök och har cyklat en del runt Gesunda samt en runda vid siljansfors. Har du några tips på andra ställen som är bra?

Tillbaka
Topp