Jonas Bleckert
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
”Gös”-es vad ni håller på! Dessa trådsr blir rätt ”Långa”Ja. Stör ej.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”Gös”-es vad ni håller på! Dessa trådsr blir rätt ”Långa”Ja. Stör ej.
Ja dom håller verkligen låd(d)a...”Gös”-es vad ni håller på! Dessa trådsr blir rätt ”Långa”
Då får du gå i high-school! (tack tidigare i tråden)Jag hajar inte.
Jag braxnar av all skämd fisk.Då får du gå i high-school! (tack tidigare i tråden)
Gäddra kul det där du!
Det går en direktbuss mellan Öland och Stockholm. Enda rasten sker vid värdshuset Ringarum. ...Ringarum, hm, Garderob?
Åååh. Vilka minnen från bussresorna till och från pungpinan. Bussen stannade alltid vid Ringarum.Tjena!
Ringarum är ett skämt i sig, inte ens om jag så håller på att bajsar på mig så stannar jag frivilligt där. Då stannar jag hellre i skogen och torkar mig med en granruska.
Några mil söderut hittar man istället Tindered, maten är gudomlig och riktigt mysig miljö samt fräscha toaletter.
Bra ställe att förlova sig om man träffats via dejtingapp också.
Pungpinan ligger bakom skogskyrkogården.Åååh. Vilka minnen från bussresorna till och från pungpinan. Bussen stannade alltid vid Ringarum.
Edit, Hmm, hade starkt för mig att Karlskrona kallades för pungpinan, demensen kommer tidigt. Var tydligen bara Pinan.
- NÄR VILL VI GÖRA DET ?!?- VAD VILL VI GÖRA !?!
- FÖRVÄXLA ADVERB MED HJORTDJUR !
- NÄR VILL VI GÖRA DET ?!?
- GNU !!!
Tack Kent Wisti, (byline)
Jag vill skratta men den OCD:iga delen av mig skriker "Antiloper är inga hjortdjur!".- VAD VILL VI GÖRA !?!
- FÖRVÄXLA ADVERB MED HJORTDJUR !
- NÄR VILL VI GÖRA DET ?!?
- GNU !!!
Tack Kent Wisti, (byline)
Så du nappade på den? Jag fiskar alltid efter ett skratt men nu torskade jag visst.Gäddra kul det där du!
Du är från Göteborg va? ?Så du nappade på den? Jag fiskar alltid efter ett skratt men nu torskade jag visst.
Finns inget roligare än att jobba med engelskspråkiga och bli förolämpad hela förmiddagen:)Good moron...
Lågutbildade? Måste vara därför de pratar så mycket slang.Var som sagt i Gamla Stan (Spånga-Solna socken), och stod länge och funderade på varför Högvakten hade lågskor.
...Har förresten brandmän lågskor? Lågutbildade vet jag att de är.
Akademiska kunskaper spelar ingen roll så länge de fattar eld!Lågutbildade? Måste vara därför de pratar så mycket slang.
De slutade sälja telefoner i keramik när det visade sig att alla tillverkarna var lurendrejare.
Brandmännen som var kusiner träffades på ett släkt kalas.På tal om brandbilar. Brandbilar är röda för de blir generade när de visar slangen.
Bamse tramse springer genom skogen,Ska nynnas till bamsemelodin.
Bamse tramse skuttar genom skogen
Yxa faller
Huvet trillar av
Bamse skuttar ej mer
Detta hört från lågstadiebarn.