Sen börjar tävlingarna om några månader, tänker fortsätta satsa på stigningar, sen att alla svenska kör platt skiter jag i.
Kan störa mig på Zwift i så mån att allt beror på wattmätaren och många kör felkalibrerat och jag förstår tivvlare. Kollade igenom några som dominerade i vintras, skulle se om de har tagit KOMs ute och de har de såklrat inte gjort. Vissa av dem är för unga för någon att säga till dem men det förstör ju lite.
Aja idag blir det ute, blir så jäkla svalt inne med Ac, eller jag vet inte om jag inbillar mig men det är som att ACn suger ur mer varmluft när man tränar för då blir det kyligare än annars.

10-15 är ju annars sweetspot och igår hade jag 17, 18, det hade jag glömt bort påverkade på ett positivt sätt men det gör det vefrkligen. Allting cappar ur på ett unket svettigt sätt när det är 20 -> Så nu är frågan om man ska behålla ett helt bullerverk för 3-4 grader i bästa fall. hmm. Synd som attan att inte rummet är mindre för då tar den bra, men har ingen garderob där jag kan sitta...
Edit: Å andra sidan finns det lirare som kör 2, 3, 4 wattmätare bara för att vara säkra. Men vad hjälper det när superhjältarna inte fläskar på utan förlitar sig på 1 mätare eller till och med "kör en fördelaktig en när det är tävling". ? Såg en ganska känd svensk yttra det uttalandet, blev unfollow där.