N_sandstrom
Aktiv medlem
Zwift - The tråd, frågor och svar, allmänt om Zwift
Vad händer när man avbryter med X dagar kvar till nästa betalning? Kan man fortfarande köra dom dagarna, eller försvinner dom i intet?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man kör vidare perioden ut.Vad händer när man avbryter med X dagar kvar till nästa betalning? Kan man fortfarande köra dom dagarna, eller försvinner dom i intet?
Perfekt.Man kör vidare perioden ut.
Spontant skulle jag säga drafting från andra eller val av ram/hjulKörde en runda i Vulcano flat förra veckan, 10 watt mer i snitt än när jag tog pers, och väger närmare 2 kg mindre, men 7 sek från pers, hur kan det bli så ? Inte första gången det händer.
ok, omedveten drafting i så fall. Har i princip alltid samma cykel & hjul (Tron)Spontant skulle jag säga drafting från andra eller val av ram/hjul
Jag körde med fötter till tvättmaskin och det var mer stabilt. Ingen rocker-funktionalitet men tog också bort ljud (tror jag).Här är min fulrocker. Bara med dom blå halvbollarna gled man av under spurt ibland, men typ alla resonansljud i huset försvann! Nu låter bara drivlinan.
Gjorde ett prov med brädbitar nu och det fungerade… oväntat bra!
Någon som skrivit ut tennisbollfötter till elite direto xr?
Friskvårdsbidraget betalar, sen är det svårt att fixa intervaller ute i tätort. Är det illa väder så är alltid Zwift ett alternativ.Sa upp zwift precis över sommaren nu, brukar betala men känns ju lite onödiigt på sommaren.
"Man tar i onaturligt mycket mer" tycker jag är en mer korrekt formulering.Har ej tävlat så ska se om inte jag göra det mer nästa år. "Man tar naturligt i mer" är något jag hör från andra Zwift-kompisar men det är också rätt sura på folk som fuskar med vikten el liknande.
Det är faktiskt riktigt dåligt att det inte finns en samlad källa. Med tanke på att Zwifts USP i jämförelse med konkurrenterna är det sociala, events och tävlingar är de inbyggda funktionerna för det riktigt svaga.Gillar fortfarande inte att det är "splittrat". Oklart om man ska kolla i appen, på Zwift eller någon hemsida för alla event.