Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lugn runda i när miljö med ett fynd önskar man hade mera tid för cykling men det kommer väl bara barnen blir äldre??
Visa bilaga 517522
4,6 och snart 8, sonen på 6 hänger med ibland och jag drar mtb träning i en klubb 1 gång per vecka åt barn i hans ålder men fotbollen är intressantare nu jyst. Barnen årkar heller inte med 3-4h pass på helgerna som jag skulle vilja ha samt tempot blir lugnt när de är med.Vet inte hur gammal dina barn är, men min son började med stigcykling när han hade 4 år.
4,6 och snart 8, sonen på 6 hänger med ibland och jag drar mtb träning i en klubb 1 gång per vecka åt barn i hans ålder men fotbollen är intressantare nu jyst. Barnen årkar heller inte med 3-4h pass på helgerna som jag skulle vilja ha samt tempot blir lugnt när de är med.
Är det någonstans vid Grytan ungefär?Pendla och köra in de nya dubbdäcken på fatbiken ?Visa bilaga 517825
Detta är nedanför LugnvikÄr det någonstans vid Grytan ungefär?
Fantastisk bild ?!
Blev en go liten runda idag med. Behöver rensa skallen ofta nu pga div saker som händer...och cykla är det bästa som finns att göra.Visa bilaga 517992
Dt350, xr391 och thunder burt? Och på en brandad 696 ram?Lunchtur. Nästan lite krystat att välja stig efter flaskfärg.
Visa bilaga 517996
Det stämmer det som du ser.Dt350, xr391 och thunder burt? Och på en brandad 696 ram?
Hur gillar du hjul+däck? Har funderingar på samma som 650b set till min 696
Snyggt!