Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nä, jag föredrar föräldrafritt.... ;)Hur ser man att det är bagaren som kör bilen?
Det ser man ju på plåtarna!
Se där ett äkta hemmasnickrat uselt pappaskämt!
Fritt att använda som ni vill.
Från Jamaica? På den rostiga färgen
Inte reggaestreringskylten?
Jag trodde det var på dub-däcken..Hehehe nä rastafarin i första hand ?
När jag läste en grundkurs i hydrologi och hydraulik så funderade jag mycket över grundvattenströmmingen, rörströmmingen och kanalströmmingen.Surströmming, är det relaterat till dagens elpris?
Vargens favoritinstrument: Lammfiol ?Vad kallas fårens barn?
— bäääbisar
Helt ok faktiskt... ?Egenpåhittad (fast garanterat inte unik).
Visa bilaga 576035
- Is it Rhein?
- No, no it's mine (Main tysk uttal)
Var är slow clap-emojin när man behöver den?Bruce Lee var sjukt snabb men hans bror var ännu snabbare, Sudden Lee.
Stephen King has a son named Joe. I'm not joking. He is.
Stephen King has a son named Joe. I´m not joking. He is.
Stephen King has a son named Joe. I'm not joking. He is.
Tror inte han vågar!Följer denna: En enda våg för allt.
Undrar om Rattnalle har bestämt sig eller om han står och väger.
Följer denna: En enda våg för allt.
Undrar om Rattnalle har bestämt sig eller om han står och väger.
Ska vågen klara allt är det viktigt att den klarar ett ton, minst.Tjena!
Lägg inte så stor vikt vid det nu. Det mer intressanta är om Rattnalle är stark eller musikalisk, har hört att han tar ton ibland.d
Eftersom jag behöver en våg är det mycket som talar för att jag är tondöv.Tjena!
Lägg inte så stor vikt vid det nu. Det mer intressanta är om Rattnalle är stark eller musikalisk, har hört att han tar ton ibland.d
Så du behöver en ren sinusvåg egentligen?Eftersom jag behöver en våg är det mycket som talar för att jag är tondöv.
Det har väl vad jag har förstått svängt lite fram och tillbaka på sistone…?Så du behöver en ren sinusvåg egentligen?
Ja, det där med sinusvågor har varit lite upp och ner sista tiden.Det har väl vad jag har förstått svängt lite fram och tillbaka på sistone…?
Eftersom jag behöver en våg är det mycket som talar för att jag är tondöv.
Riktigt så vågad vet jag inte om jag känner mig.Tjena!
Börjar surfa?