HejaSverige!
Aktiv medlem
[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag som trodde skämtet var:Ok, en för de mindre känsliga:
Varifrån kommer de bästa mattegenierna?
- Från pythagoras sats!
Jag som trodde skämtet var:
- Vad är det som är varmt och kladdigt i matteboken?
- ?
- Pythagoras sats
För att inte tala om Fermats stora sats, tog flera hundra år innan någon fick ut lösningen...Ok, en för de mindre känsliga:
Varifrån kommer de bästa mattegenierna?
- Från pythagoras sats!
För att inte tala om Fermats stora sats, tog flera hundra år innan någon fick ut lösningen...
Generellt behövs det mer corpse paint inom cyklingen.Rensar minneskortet
It is a surprise there ever was a drought, with all the news about UKraine.Will the British drought continue, now that they have lost their reigning queen?
å lampan är alltid tänd...min hyresvärd ringde o skällde idag eftersom min elförbrukning tydligen är väldigt hög.
han vill komma över och diskutera en lösning... så jag svarade
-visst, min dörr står alltid öppen.
Kanske en läkare som också är pappa. ;)Är C-vitamin bra för ögonen? En anhörig med ögonproblem fick en lista med medikamenter att skaffa, vari det ingick.
Min läkare ordinerade sepåfan tabletter när jag kände mig lite trött.Är C-vitamin bra för ögonen? En anhörig med ögonproblem fick en lista med medikamenter att skaffa, vari det ingick.
Jag tycker det är lite vagt vad en ögonläkare gör. Tydligen behandlar de inte problem med brunögat till exempel. ?Min läkare ordinerade sepåfan tabletter när jag kände mig lite trött.
Har du frågat?Jag tycker det är lite vagt vad en ögonläkare gör. Tydligen behandlar de inte problem med brunögat till exempel. ?
Behövdes inte, hans reaktion när jag drog ner brallorna och böjde mig fram röjde alla eventuella tvivel...Har du frågat?
Som elektriker så slår jag ofta en volt av glädje när sånhär skämt kommer.Vilken fika är alla elektrikers favorit?
Kan-el-bulle!
Tillhör du ledningsgruppen?Som elektriker så slår jag ofta en volt av glädje när sånhär skämt kommer.
Man väntar ju med spänning på nästa skämt. Men det finns ju ett visdt motstånd mot della typ av laddade skämt…Som elektriker så slår jag ofta en volt av glädje när sånhär skämt kommer.
Fast det är omväxlande positiva och negativa skämt.Man väntar ju med spänning på nästa skämt. Men det finns ju ett visdt motstånd mot della typ av laddade skämt…
Inget att ohma sig om…Fast det är omväxlande positiva och negativa skämt.
När spänningen är för hög kan det hjälpa med våtvarma ohms lag.Inget att ohma sig om…
Inget att ohma sig om…
Du stötte på motstånd alltsåVille skriva en OnT skämt om Farad, men den funkar, tyvärr, bara på tyska.
Och du lär lägga den i elcykelforumet..Ville skriva en OnT skämt om Farad, men den funkar, tyvärr, bara på tyska.