Fula Hojar!!
El-mullet-packcykel med dischjul.Ful, men ser åtminstone praktisk ut. Till skillnad från en hel del annat i den här tråden..
Får skapa en ”praktiska cyklar”-tråd.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
El-mullet-packcykel med dischjul.Ful, men ser åtminstone praktisk ut. Till skillnad från en hel del annat i den här tråden..
Det slår verkligen
Söte Jesus. Som om Memphis Group och Picasso tog syra tillsammans.
Postar min egen cykel här. Jätteful men men brant gaffelvinkel, 26-tum, ihopfällbar. Den kommer nog få gå såhär ett bra tag
Visa bilaga 582221
Den har Ritchey breakaway kopplingar med ritchey logga å allt. Ramen är egentligen inte för liten men den är designat för en 100 mm dämpad gaffel. Därav spacertornet, okej, några cm högra ram hade nog varit nice men då kanske den inte fått plats i väskan...Tycker att den är snygg och bara lite ful för att ramen är för små som ger anledningen till höga spacertorn och länga utstick av stolpen.
Hur fäller den ihop?
kan vi inte få se den hopfälld:)?Postar min egen cykel här. Jätteful men men brant gaffelvinkel, 26-tum, ihopfällbar. Den kommer nog få gå såhär ett bra tag
Visa bilaga 582221
kan vi inte få se den hopfälld:)?
Nej, då är den skitsnygg eftersom spacerstacken inte syns då. Orkar inte skruva isär cykeln även om det går ganska fort att ta isär/ihop den. Men lite illstrativa bilder, personer känsliga för skitiga cyklar vanas!:Är den då (också) ful?
Smart placering av motorn. Så att man räddar framklingan ifall det skulle ta i. :-/
Den var ful. Den Gröna Ibis el-moppen tycker jag var jättesnygg. Tänk er den med växellåda istället för elmotor. skulle bli jättefintTänkte direkt på denna skapelse som Polygon släppte tidigare.
Jag tycker den är vacker i all sin praktiskhet. Ritchey Breakaway är ju ändå det mest estetiska coupler -valet.Postar min egen cykel här. Jätteful men men brant gaffelvinkel, 26-tum, ihopfällbar. Den kommer nog få gå såhär ett bra tag
Visa bilaga 582221
Vad händer med styrstammen?!Nya Bianchi Oltre...Visa bilaga 588242 ?
Tror de fick ett bra pris från Cervelo...Vad händer med styrstammen?!
Tänkte detsamma. Om det där stämmer är det väl på gränsen en copy paste på s5(?) rakt av.Tror de fick ett bra pris från Cervelo...
Canyon har ju normaliserat fula cyklar by now så den ser ju helt ok ut. Tänk grail cf, inflite för fula hojar som normaliserar (jag har själv ägt en Inflite).Nya Bianchi Oltre...Visa bilaga 588242 ?
Så kan det gå när det är brist på råvaror i världen.
Känns så omotiverat fult byggt. Följ linjen eller gör det inte, men den där halvmesyren med en bruten linje och en liten metallbit till sadelröret är grymt ful.
Nej. Perfekt att dela pungen på.Perfekt att lägga pungen på.
Kräver rejäl PLÄP.Perfekt att lägga pungen på.
Den är inte bara ful som stryk! Ägaren till fulheten har glömt att låsa snabbkopplingen på bakhjulet eller skruvat fast den som en vingmutter?
Det är trots allt en Dura pro...Fast ändå lite intressant konstruktion i och med att det ser ut som man kan låsa bakdämparen genom att sänka sadelstolpen...
Är det jag som är blind eller är bakbromsen borta?
Du ser helt rätt. Ingen bakbroms.Är det jag som är blind eller är bakbromsen borta?