Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Storlag = sist i gärdsgårdsseriernas andra nivå?Seger igen!
3-0 mot storlaget Piteå i cupen.![]()
Vad är du så bitter på?Fjolligt!
Välkommen ut ur garderoben.Fjolligt!
Nu är det bara Gnaget som kan utmana.Sirius har fått en släng av guldfrossa? 0-3 ikväll och 1p på senaste tre matcherna.![]()
Nja, det är ju så.”englands finaste lag”, lördagsgroggen kom tidigt idag?
Nej för fan! Jag gillar ju dom!Man kanske skulle byta lag till Liverpool redan nu?![]()
Finns det nån som gillar dom alltså?Nej för fan! Jag gillar ju dom!
Då hoppas man ju på Elfsborg!Spännande Väst-derby i morgon. Om Elfsborg vinner så är man med däruppe och smyger strax under toppen om Sirius får guldfrossa.![]()
Det får vi veta i morron.Vet inte om jag ska vara glad för detta eller om du jinxade Elfsborg nu...![]()
Jag korrigerade typon så att du lättare kan förstå varför.Varför heter tråden Fjollboll?
Vi snackar ju Fjollboll här!
Tråkigt att Häcken vinner, men ändå bättre det än att Solna skulle göra det.Storstryk idag mot BK baken.![]()
JASSÅ????? hrmmmmmm.Tråkigt att Häcken vinner, men ändå bättre det än att Solna skulle göra det.
Fast straffen de gjorde 1-0 på var väl en aning tveksam.1-1. IFK släpper som brukligt in ett mål i slutet, förra säsongen gjorde de det i typ varje match. Men jag tycker Blåvitt var bättre, kan inte förstå att de ligger så långt ner i tabellen.
Jag tror inte du behöver vara orolig. Tecknen är på er sida och ni har en rysligt bra period nu, Bajen kommer inte att ha en chans.Nästa Söndag är det AIK - Bajen.
Risken finns, har jag sett, att det kan bli kraftiga atmosfäriska störningar just då.
SolklarFast straffen de gjorde 1-0 på var väl en aning tveksam.