Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fin! Var på cykeln ska XTR-naven monteras, nu när det redan sitter ett par nav där de brukar monteras?Tjena!
Under renovering, ska lackas om.
Hjulen behöver nya fälgar, full XTR 952 ska på, Titec titanstyre, nån lite mer blingig styrstam m.m.
Visa bilaga 602921
Drygis…Fin! Var på cykeln ska XTR-naven monteras, nu när det redan sitter ett par nav där de brukar monteras?
Tjena!
Under renovering, ska lackas om.
Hjulen behöver nya fälgar, full XTR 952 ska på, Titec titanstyre, nån lite mer blingig styrstam m.m.
Visa bilaga 602921
Fin! Var på cykeln ska XTR-naven monteras, nu när det redan sitter ett par nav där de brukar monteras?
Lacka om !? ?
Finns det inte fler S-Works?
Förra årets modell, kanske läge att uppgradera nu då ;)
Visa bilaga 603007
Jo.... Min och Manges Divergar någonstans i närheten av Norrtälje i höstas..Finns det inte fler S-Works?
Jo.... Min och Manges Divergar någonstans i närheten av Norrtälje i höstas..
Visa bilaga 603218
Jo, men det är ju mest för att jag är så härlig att titta på...
Edit: Sen är tydligen bilden tagen i maj... ?
Ni får komma upp, försök få med @Spindelbenen och @Vic jag har en episk GRAVEL-runda i Schärgårn som vi kan ta i maj! Bjucka tebax för Retaarden.Härligt!
Men. Är det inte vårkänslor i bilden?
Du får ju bjuda in folk från den finare delen av stan oxå dådå. #hurmansmidigtbjuderinsigsjälvNi får komma upp, försök få med @Spindelbenen och @Vic jag har en episk GRAVEL-runda i Schärgårn som vi kan ta i maj! Bjucka tebax för Retaarden.
Ni får komma upp, försök få med @Spindelbenen och @Vic jag har en episk GRAVEL-runda i Schärgårn som vi kan ta i maj! Bjucka tebax för Retaarden.
I delar men ska nog bygga den snart. ?
Får väl skriva herrn på listan... ;)Du får ju bjuda in folk från den finare delen av stan oxå dådå. #hurmansmidigtbjuderinsigsjälv
Yesh, finns faktiskt asfalt här i obygden!Ich komme. Eller så kör vi lvg.
Attans, en S-Worksrunda. Inget för mig alltså.Ni får komma upp, försök få med @Spindelbenen och @Vic jag har en episk GRAVEL-runda i Schärgårn som vi kan ta i maj! Bjucka tebax för Retaarden.
Attans, en S-Worksrunda. Inget för mig alltså.
Undras om det inte sitter S-Worksstolpar på båden en Ridley cross och landsvägshoj, samt möjligen S-Works flaskställ på landsvägarn. Kanske kvalar in ändå.Cannondale S-Works funkar.
Ingen fara, jag ger pojkarna lite handikapp med min Expert ?Attans, en S-Worksrunda. Inget för mig alltså.
ELLER HUR. Vi skulle få hålla i ryggfickan för att ha en chans.... ?Ingen fara, jag ger pojkarna lite handikapp med min Expert ?
En sån där stod jag och dregglade över i början av min cykelkarriär, men blev övertalad att köpa en Canyon Lux istället. Jag ångrade mig varje dag under två års tid tills jag köpte en S-works Epic.
Finns det inte fler S-Works?