Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nja, leder bara med 6 s vid 4,7 km före Vestad. Lisa kollapsat.Jag gissar på ledning med 10 s för Andreassen halvvägs.
Har väl tappat 4 s mellan 2,8 km och 5 km.Tove går jämnt med Andreassen.
Mer än dubbelt tyvärr.Jag gissar på ledning med 10 s för Andreassen halvvägs.
Jo, redigerade lite.Har väl tappat 4 s mellan 2,8 km och 5 km.
Före Lisa, men bara 7 s före Vestad.Mer än dubbelt tyvärr.
Ja, men ändå "bara" 10 sek efter. Kan vi hoppas på att norskan väggar?Är nog Tove som kan vara med och slåss om silver eller brons. Undrar om ngn rår på Andreassen.
Hoppas kan man ju alltid, men jag tror inte det.Ja, men ändå "bara" 10 sek efter. Kan vi hoppas på att norskan väggar?
Ja då. 2 sek.Klarar Tove Smith? Bara 5 s med 0,3 km kvar.
Nej, hade ju varit riktigt jobbigt om hon krossat och har två år kvar i juniorklassen.Ja, det var ju ingen tokkross av Andreassen iaf.
Jo, men med våra västra grannar vet man ju aldrig när de går på tur.Nej, hade ju varit riktigt jobbigt om hon krossat och har två år kvar i juniorklassen.
Ja, hon får nog ta det på kontot ungdomlig entusiasm.Jag undrar hur mycket Eriksson ledning var uppe i som mest i början. Redan mellan 2,5 km och 2,8 km hade hon börjat tappa. Måste ha gått på rent adrenalin i starten.
Håller med.Uppdaterad ”Live” tidtagning på fis-ski.com. Tyvärr fortfarande hästlängder bakom biathlonresults.com
På min iPad 3 kolumner eller 6 rutor max. Det har väl med upplösningen att göra.Hm, fast man kan ju få fem fullånga kolumner. Det kunde man inte få tidigare om jag inte helt missat det.
Fast IBU:s är bättre. Inget snack om det.
Visa bilaga 606189
Rimligen. Jag kör på "riktig" skärm. Vet inte om man kan få ännu mer med riktigt stor/bred skärm.På min iPad 3 kolumner eller 6 rutor max. Det har väl med upplösningen att göra.