[OT] Dagens Matfynd

WSMC

Aktiv medlem
[OT] Dagens Matfynd
Då matpriserna verkar fortsätta att skena, tycker jag att det kan vara på plats med ett tråd med fynd på matvaror från diverse kedjor i Sverige.
Jag böjar med bl.a superbillig julmust(påskmust)från Matsmart.

[OT] Dagens Matfynd
Här finns det en del extrapriser att välja mellan
1.jpg

[OT] Dagens Matfynd
Blev högst osugen på mat efter den annonsen. Märkliga varor - tigerräkor (både kokta och okokta), kött från landet ”EU”. Nä, hellre mindre kött isf.

Tycker fortfarande att största svindlet är Bregott Mellan som har vatten som mesta ingrediens.
Men chokladglass för en femma kan ju vara nått.... :giggle:

[OT] Dagens Matfynd
Billig sill i småburk på Willys, finns flera goa sorter. Just detta erbjudande gäller bara till och med imorgon så passa på alla sillgillare.

Screenshot_20230401-133445-419.png

[OT] Dagens Matfynd
Blev högst osugen på mat efter den annonsen. Märkliga varor - tigerräkor (både kokta och okokta), kött från landet ”EU”. Nä, hellre mindre kött isf.

Tycker fortfarande att största svindlet är Bregott Mellan som har vatten som mesta ingrediens.

Tjena!

Tycker inte det är något större svindel. Vill man ha en produkt med lägre fetthalt som inte innehåller massa andra konstigheter så är det en bra produkt. Hittar inte bättre alternativ och det finns ju mängder av andra produkter som är svindleri eller som har sämre ingredienser. T.ex. Flora med smör som innehåller palmolja.

[OT] Dagens Matfynd
Då matpriserna verkar fortsätta att skena, tycker jag att det kan vara på plats med ett tråd med fynd på matvaror från diverse kedjor i Sverige.
Jag böjar med bl.a superbillig julmust(påskmust)från Matsmart.
Har nyligen beställt en låda därifrån, det är dock inte speciellt billigt, det mesta jämfört tex med willys är dyrare, frånsett speciella erbjudanden som musten tex? fördelen är väl att få det hemlevererat, men jämför priser innan köp.

[OT] Dagens Matfynd
Hunden är en jävel på att fynda mat på de mest skilda ställen!

Själva handlar vi frukt o grönt hos den lilla lokala gröntsakshandlaren. Apelsiner 10/ kilot exempelvis.

Tillbaka
Topp