Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast det är väl LiTH och inte LTH?Några av mina vänner läste där, på "Linkebodas Högtekniska Lekskola" och tog med sig namnet.
Jepp!Vigvatten?
..som heter LTU sedan strax efter att jag tog examen där i mitten av 90-talet.Fast det är väl LiTH och inte LTH?
För övrigt lätt att förväxla med LuTH.
Sådana moderniteter.....som heter LTU sedan strax efter att jag tog examen där i mitten av 90-talet.
Jag hajar inteDet är ju moraliskt förkastligt att äta hajfenssoppa men ibland har man inge val.
Lite väl simmig för min smak.Fenomenalt god soppa.
Men är barden kvar så det blir nån underhållning?Det är ju moraliskt förkastligt att äta hajfenssoppa men ibland har man inge val.
Du behöver en fjällsemester.Jag hajar inte
Matematikerna förstår inte problemet med algblomning - det heter ju Algebra?!?Svängig matematik - Algorytm.
Flera gånger!Mattevitsar... Man kan räkna med många såna nu.
Kanske delar tråden lite?Flera gånger!
Jo, men räkna med bråkMattevitsar... Man kan räkna med många såna nu.
Det är ett minus, förstås.Jo, men räkna med bråk
Tills man tangerar limes.Hur många Gånger kan man dra ett skämt?
Här är ett gångbart svar: https://sv.wikipedia.org/wiki/InfinitesimalkalkylHur många Gånger kan man dra ett skämt?
Och visar sig kunna allt om skor.Kallar man på en känguru så kommer den på studs.
I storstadsloppen är det filmjölk som behövs för att hålla sig på rätt plats i ledet.Om man vill hålla sig framme i de norrländska cykelloppen måste man dricka tätmjölk.