Dagens fynd (bara tips, ingen diskussion) – Läs första inlägget först!

Provar jag med. Fulsnygga!
Hoppas dom är rätt bred.
De är då inte smala. Jag är 43 i längd, men i t ex löparskor vill jag ofta gå upp i 44,5 eller 44 2/3 för att få lite extra space för fötter som svullnar upp under rundan. Denna kängan i 44 var tillräckligt rymlig.

De är då inte smala. Jag är 43 i längd, men i t ex löparskor vill jag ofta gå upp i 44,5 eller 44 2/3 för att få lite extra space för fötter som svullnar upp under rundan. Denna kängan i 44 var tillräckligt rymlig.
Då blir man rådvill då 44 ska vara 299mm långa dvs 22mm längre än mina fötter (ska vara 20mm). Ångrar att jag inte tog dom i svart dock…

Intersport har 25% på allt för klubbmedlemmar "klubbdagar"

Bra tillfälle att handla kläder och annat kul.
Men intersport är också bästa stället att handla Icebug skosulor för er som behöver riktigt bra sulor. Har kört ett tag nu på Icebug slim high (högt fotvalv, lågprofil-sulor) efter rekommendation på forumet.
En bra sula är natt och dag oavsett om skon kostar 1500 eller 5000!

337kr istället för 449 är bra ??

PS, världsklass service på Intersport Mobilia i Malmö. Absolut världsklass

XXL har Reward Days -25% på allt*

*Gäller på XXL:s ordinarie priser för dig som är eller blir Reward-medlem vid köp över 399:-. Gäller inte sportelektronik, licenspliktiga vapen & ammunition, presentkort, beställningsvaror och pågående ordrar eller följande varumärken: CUBE, Härkila, Zeiss, Vortex, Garmin och Norrøna. -20% på cyklar och cykelvagnar. Kampanjen gäller t.o.m. 1/5 i varuhus och på xxl.se

Thule taktält
Thule 2.JPG
Thule 3.JPG

Om detta pris är korrekt så kommer någon att göra ett klipp på en Corratec (2a i dagens giroetapp) stl 54.

Billiga styren i Alu 7075 på Canyon outlet:

Som jag förstod det så ingår korrekt moms, samt ingen tull i och med det. Förutsatt att du fyllt i att du vill köpa från Sverige. Priser anges då i sek, och det står villkor för moms i Sverige mm ingår. Det har fungerat som ovan angivet när jag beställt från Wiggle i UK tidigare. Kan dock inte svära på att det stämmer här.

Som jag förstod det så ingår korrekt moms, samt ingen tull i och med det. Förutsatt att du fyllt i att du vill köpa från Sverige. Priser anges då i sek, och det står villkor för moms i Sverige mm ingår. Det har fungerat som ovan angivet när jag beställt från Wiggle i UK tidigare. Kan dock inte svära på att det stämmer här.

Bilagor

• Screenshot_20230523_202849_Chrome.jpg
    Screenshot_20230523_202849_Chrome.jpg
    77 KB · Besök: 79
Fanns en hel del Castelli på rea hos dem med.

Jag var tyvärr så dum att jag köpte lite Castelli-prylar från dem trots att de använder UPS.
Resultatet:
- UPS hävdar att de inte kunde lämna paketet hos ett av deras ombud. Enligt UPS så påstod chauffören att ombudet vägrade ta emot UPS-paket. Detta trots att att det är ett UPS-ombud och jag har fått UPS-leveranser där tidigare. Oklart om det är sant eller om det var en "fake-leverans".
- Sen skulle paketet lämnas till ett annat ombud. Men det har inte skannats på några dagar och nyss ringde UPS och sade att paketet är försvunnet.

Återstår att se när man får tillbaks pengarna. :-(

Så jag kan inte rekommendera att köpa från Merlin så länge de använder UPS.

cykelhandskar white ultimates LF

Storlek XL passar mig normalbyggd 179cm med lite större händer. Sitter helt perfekt.

Bilagor

• IMG_3750.jpeg
    IMG_3750.jpeg
    1.1 MB · Besök: 170
  • IMG_3757.jpeg
    IMG_3757.jpeg
    750.7 KB · Besök: 173
  • IMG_3754.jpeg
    IMG_3754.jpeg
    1.2 MB · Besök: 157
  • IMG_3756.jpeg
    IMG_3756.jpeg
    612.1 KB · Besök: 164
Ingen som vet hur man får rabatt på synsam? Tänker om de finns genom nått fack/hundklubb/älskadeföreningen eller nått sånt

599 för en svart Omne Air Spin, dock bara i stlr S.

XXL i Karlstad har en GT Sensor Carbon Elite i storlek Medium på rea för 15.000kr. Om det är en "äkta" variant eller nån XXL-variant vet jag ej.

Tillbaka
Topp