Martin_Akesson
Moderator
[Artikel] Missa inte: Cykeltestarhelg med Happyride i Hellas, 13-14 maj
Det ser ut att bli rätt skapligt väder i helgen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet att några funderade, men jag missade måndagsturen igår pga förkylning så jag vet inte om någon har gjort slag i saken.Vet du, eller någon annan, om det kommer fler från Göteborg?
Det får du prata med representanterna för respektive märke om.Kommer det finnas cyklar till salu?
Själva cykeltestandet och "mässan" är under lördagen. På söndag är det olika gruppcyklingar, där man behöver en egen cykel. Mountainbikeskolan erbjuder uthyrning om man saknar en egen cykel.Kommer man kunna testa Cyklar på söndagen? I programmet ser det ut som det endast går på lördagen.
Thanks for the info, we will update asap!Hey, there is a mistake in mountainbikeskolan email. It says jenny@moutainbikeskolan.se instead of jenny@mountainbikeskolan.se
Den verkar inte gilla att jag lägger till saker i den? Blir bara utgråad.Det börjar närma sig lördag och det beställda finvädret på plats. Men det viktigaste av allt: after bike. För att få lite skön stämning har vi skapat en spellista som ni mer än gärna får fylla på låtar i:
Awww.(Och gå inte total bananas med norsk black metal eller tysk epa-techno.)
Men kan inte ha en fest utan lite tysk discomusik.Det är inte saker, det är Boney M!!
Samma länk? ?? Funkar inte bättre i webbläsaren än i appen heller.Testa här:
Dödsbranter och gaphopp. Uppfattat!Ingen som är sugen på att visa lite skoj stigar i luckan mellan 15-17? Öppen för det mesta utom dödsbranter och gaphopp.
Ingen som är sugen på att visa lite skoj stigar i luckan mellan 15-17? Öppen för det mesta utom dödsbranter och gaphopp.
Dödsknark och gatlopp.Dödsbranter och gaphopp. Uppfattat!
Jag är öppen för dödsbranter och gaphopp!Dödsbranter och gaphopp. Uppfattat!
Nacke 2 kör du väl?Jag är öppen för dödsbranter och gaphopp!
Som jag kan titta på när andra åker..
Nacke 2 kör du väl?
De flesta leverantörer har plattisar eller SPD att låna men annars kan man ta av sina egna om man kommer med cykel.Apropå gaphopp förresten, har utställarna av testcyklarna någon policy för pedaler? Kommer det vara bytbart/flats/spd/esoteriska clipless???
+1 nu ska det tränas manuals lite mer uppstyrt. Solbränd och nöjd.Tack Ibis och Robin för en grym clinic!
verkligen en toppendag! Hoppas verkligen det kan bli en årligt återkommande händelse! Sjukt nice att kunna testa hojar som på papperet är väldigt lika men som i skogen känns väldigt annorlunda!
Tyvärr lyckades jag inte komma åter på söndagen, låter som att man verkligen missade något där @edthepieface ? Var det lite kurs-stuk eller mer vanlig gruppcykling?