Förslag på mtb 150-160mm

gyttorparn

Aktiv medlem
Förslag på mtb 150-160mm
Hepp, lutar åt en hojj att köra bikepark med, blir blåa och röda slingor så gissar att 150-160 isch slaglängd blir bra. Finns det nått reaklipp där ute? Har sneglat på en bike med fox 36 gaffel och fox bak, dock instegs modeller men sitter full xt ( bromsar, växlar) på den för 27300 inkl frakt. Canyon spektral 5 och 6 var det lång leveranstid på.Vill gärna hitta nått under 40 iallafall, fin beggad skulle också funka? Medium i storlek, fridens

Förslag på mtb 150-160mm
Finns en hel del i det segmentet för under 40k. Kört Orbea Rallon i Saalbach i tre dagar nu och när är det typ merparten blåa och röda stigar/leder och den har varit riktigt rolig. Nu har den 170 mm och man får nog inte en under 40j men lillebror till Rallon, dvs Occam går att få. På Bikester finns LT-version (long travel) med 150 mm för 33k.

Förslag på mtb 150-160mm
Mm kolla på den och core 3 men verkar vara slut eller lång leverans
Propain har rea på Tyee just nu med cyklar i lager. Riktigt bra pris men då kanske du inte får välja alla komponenter själv om du vill ha snabb leverans.

Förslag på mtb 150-160mm
Propain har rea på Tyee just nu med cyklar i lager. Riktigt bra pris men då kanske du inte får välja alla komponenter själv om du vill ha snabb leverans.
Då hade jag definitivt köpt en tyee! Jag älskar min Spindrift i parken, den går som det lok genom allt utan att kännas klumpig.

Förslag på mtb 150-160mm

Tillbaka
Topp