Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag som pga stuga i närheten cyklar rätt ofta i Rättviksområdet undrar förstås var det är du har cyklat o fotat?Nyfiken hur det såg ut i Rättvik efter all regn så tog en tur dit. Det var lite som jag antog. Rolig tur dock. Regn i fem mil sen sol i fem.
Första bilden är från Sågmyra. Resterande trasiga väg bilder tagna på grusvägen mellan Årbosjön och Salutjärnen.Jag som pga stuga i närheten cyklar rätt ofta i Rättviksområdet undrar förstås var det är du har cyklat o fotat?
Ena bilden är tagen ungefär här gissar jag på:Första bilden är från Sågmyra. Resterande trasiga väg bilder tagna på grusvägen mellan Årbosjön och Salutjärnen.
Stämmer nog bra ?Ena bilden är tagen ungefär här gissar jag på:
Visa bilaga 645587
Riktigt grisigt underlag .Ena bilden är tagen ungefär här gissar jag på:
Visa bilaga 645587

Hur långt vill du cykla?Någon som har tips på graveltur i Örebro, exempelvis med utgångspunkt i Karlslund?
Kring 100km eller mindre brukar vara lämpligt tycker jag! Kanske man kan få en guidad tur av någon till och med? :-)Hur långt vill du cykla?
Kring 100km eller mindre brukar vara lämpligt tycker jag! Kanske man kan få en guidad tur av någon till och med? :-)
Tack ska du ha! Jag är i Örebro imorgon till och med fredag kväll! :-)![]()
Reviderad GG 110km | 113,5 km Gravelcykelled på Strava
Reviderad GG 110km är en 113,5 km lång Gravelcykelled. Upptäck denna rutt och många fler på Strava. Besök oss idag!www.strava.com
![]()
Kägleholmen 2.0 | 84,5 km Gravelcykelled på Strava
Kägleholmen 2.0 är en 84,5 km lång Gravelcykelled. Upptäck denna rutt och många fler på Strava. Besök oss idag!www.strava.com
![]()
Lekhyttan & Tysslingen | 74,4 km Cykelrutt på Strava
Lekhyttan & Tysslingen är en 74,4 km lång Cykelrutt. Upptäck denna rutt och många fler på Strava. Besök oss idag!www.strava.com
![]()
Gravel Lekeberg | 103,0 km Gravelcykelled på Strava
Gravel Lekeberg är en 103,0 km lång Gravelcykelled. Upptäck denna rutt och många fler på Strava. Besök oss idag!www.strava.com
![]()
Bocksboda climbz | 65,9 km Gravelcykelled på Strava
Bocksboda climbz är en 65,9 km lång Gravelcykelled. Upptäck denna rutt och många fler på Strava. Besök oss idag!www.strava.com
Här har du ett gäng som jag brukar köra. Kan även tipsa om facebookgruppen Örebrocyklisterna landsväg och gravel
En guidad tur är inte omöjligt, hör av dig! Ledarna brukar lägga ut gruppcykling i fb gruppen när vi kör gravel!
Okej , det har ju regnat otroligt mycket på kort tid så skicket på en del grusvägar är lite sådär, ha det i åtanke.Tack ska du ha! Jag är i Örebro imorgon till och med fredag kväll! :-)
Jodå, det märks här i Hudiksvall med! :-)Okej , det har ju regnat otroligt mycket på kort tid så skicket på en del grusvägar är lite sådär, ha det i åtanke.
Har inget tips om vad, men det låter som du är helt rätt med specen här iaf! :)Min Kenesis kan jag uppleva som något nervös och lite mycket race. Funderar då på något som är något längre, stabilare, bekvämare, tar lite större däck, men som fortfarande känns rapp och inte blir full adventure-drop-bar-mtb-sak.
Tysks ved & porr? Spännande koncept! Berätta mer? ?
Ring om du vill ha stock.Tysks ved & porr? Spännande koncept! Berätta mer? ?
www.humorbibeln.se
Helt underbart! ?![]()
18 svenska företagsnamn som garanterat får dig att skratta mer än du vågar erkänna
Bildlista: 18 svenska företagsnamn som garanterat får dig att skratta mer än du vågar erkännawww.humorbibeln.se
Valde att inte invänta ägaren, för ved vill jag aldrig mer befatta mig med!Tysks ved & porr? Spännande koncept! Berätta mer? ?
Ja, Envikare skall man se upp med!Valde att inte invänta ägaren, för ved vill jag aldrig mer befatta mig med!
Ni kan ringa mig nuförtiden så kan jag guida, vi har tydligen våldtäks"män" smygande i motionsspåret intill?Ring om du vill ha stock.