Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror man försöker rycka ett par sånna!Vad jag vet så var de säkert minst 3 år sedan de sålts, så mycke tyder ju på att man inte kan räkna med att de är samma.
Men jag plockade på mig sista paketet för massa år sedan, de har vart suveräna på vintern. Riktigt varma.
Sen är jag ingen bibs användare i övrigt, så har inget att jämföra med.
Har aldrig använt heller så därför är jag lite nyfiken. Plus jag är fattig så om man kan köpa på Lidl vore det toppen.Vad jag vet så var de säkert minst 3 år sedan de sålts, så mycke tyder ju på att man inte kan räkna med att de är samma.
Men jag plockade på mig sista paketet för massa år sedan, de har vart suveräna på vintern. Riktigt varma.
Sen är jag ingen bibs användare i övrigt, så har inget att jämföra med.
skön men tung sadel, tog emot att sätta den på min BCF...Visa bilaga 648409
Lidl gränby, Uppsala rear dessa. För 70pix plockar jag den som reserv. Crivitvarianten.
Ett försök till.Någon som vet hur de är i storleken, ”true to size” eller avvikande?
Då har det alltså vart aningen mindre inflation på Park Tools alternativ, vilket gör att Park Tool då ger ännu mer värde per krona!Oj, inflationen har nått även Lidl, 599kr för mekstället. Det kostade 299kr i många år, var ner nån vända på 249kr, sedan var det 349kr senast förra året.
Tur jag har de två jag behöver redan?
Håller tummarna.Ett försök till.
De är helt okej ?Någon som köpt vintertightsen och kan ge ett första utlåtande?
Storlekstips?De är helt okej ?
192cm 99 pannor, xl satt bra men lite slappt runt fotledernaStorlekstips?
193cm ca 94kg, tyckte ev XL var lite slappt.. Funderar på att byta till L.192cm 99 pannor, xl satt bra men lite slappt runt fotlederna
Får man byta??!!193cm ca 94kg, tyckte ev XL var lite slappt.. Funderar på att byta till L.
Klart man får. Det är inte underkläder.Får man byta??!!
Bra, då ska jag se OM de har large kvar imorgonKlart man får. Det är inte underkläder.
175 ~95 pannor. På medium sitter allt på rätt plats. Inte övertygad av hängslena. Känns flimsy.
Det fanns tights med eller utan bibs.Var alla tights bara vintervarianten?
De jag såg på Uppsala Gränby var alla thermovarianten.Var alla tights bara vintervarianten?
Funkade bra. Lite lösa i beslutet, passformsmässigt hade nog S funkat på mig med om det inte vore för att byxbenen på M redan var hyfsat korta.Ok, 183/73 blir att testa M. Tackar!!
S-cyklister handlar inte i lidlbackar.Funkade bra. Lite lösa i beslutet, passformsmässigt hade nog S funkat på mig med om det inte vore för att byxbenen på M redan var hyfsat korta.
Update: testat vinterbibsen igen och bestämt mig för att mina M är typ 3 cm för korta för mig på 183 cm. Vill någon köpa dem för en hundring plus porto så skicka ett PM. Oanvända, förutom två provningar (med kallingar) då.Funkade bra. Lite lösa i beslutet, passformsmässigt hade nog S funkat på mig med om det inte vore för att byxbenen på M redan var hyfsat korta.
Matchar en lila cykelVem vill inte ha ett par lila tights
Hade de varit i herrstorlek så hade jag nappat. Favoritfärgen! Flesta tidigare cykelgrejor finns kvar här iaf, inte bara det på bildenVem vill inte ha ett par lila tights? ?
Kände och klämde på dem och de har en helt annan flex än tidigare, men sulorna kändes för jäkliga. Ta ett varv inne i butiken med dem, vet ja xDStod och höll i ett par illgröna löparskor häromdagen, någon som testat dom?
Kan inte tipsa om deras sadelväska iaf. 3 veckor gammal kanske?
Köpte deras, 89kr. Verkar ok, bara haft den en vecka på min hopfällbara dock.Var på biltema idag och deras verkar ju bra annars. 79:- har jag för mig den kostade.
Får se om min håller bättre när jag får börja cykla igen.Kan inte tipsa om deras sadelväska iaf. 3 veckor gammal kanske?
Bebeconfort!?Lidl Gränby i Uppsala. Fanns åtminstone två olika. De corduraliknande och de galonliknande.
Täh? Nä, deras egna. Bebeconfort är något på andra sidanBebeconfort!?