Blockettråden 2
Greta ThunbergJag skickar ett FedEx - bud, vad är din adress?
Alltärfelvägen 666
12321 Engagemangberga
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Greta ThunbergJag skickar ett FedEx - bud, vad är din adress?
Greta Thunberg
Alltärfelvägen 666
12321 Engagemangberga
Toppen! Snart i Jönköping ?Du kan få den, punkt.
Om du cyklar hit och hämtar den och cyklar tillbaka.
Smart?Toppen! Snart i Jönköping ?
Perfekt med en liten omväg också.Toppen! Snart i Jönköping ?
Tänkte precis på det men förutsätter såklart att M2 står för frakten av min cykel hem. Tycker det är det minsta man kan begära.Perfekt med en liten omväg också.
Tänkte du skicka hem din gamla cykel, slänga den, eller hålla den i handen på hemvägen?
Byter frakt mot veckor?Tänkte precis på det men förutsätter såklart att M2 står frakten av den min cykel hem. Tycker det är det mista man kan begära.
Vi ser fram emot ditt kommande nick-byte och släktskap med @Tant_TrekTänkte precis på det men förutsätter såklart att M2 står frakten av den min cykel hem. Tycker det är det mista man kan begära.
F..n, tänkte mig inte för och sålde den nyss, blir väl Sverige i vinterByter frakt mot veckor?
Förvånande mkt prylar ändå om det är från pundarens hem, allt ser ju inte malplacerat ut heller men kan såklart vara stulet ändå?Jag är intresserad av mattan. Tror ni den är till salu?
Kimpa, eller vem tänkte du på?En bedragare med användare som varit aktiv på Blocket i 11 år?
Nej, missförstod inläggen om Bianchi-cyklarna ovan. Trodde det roliga var att nån gjort två fubick-annonser för "samma" cykel, men råkat lägga bilder på olika cyklar på dem.Kimpa, eller vem tänkte du på?
Samma här, larmade cyklar i ett låst rum i ett låst och larmat garage. Men de jävlarna kommer säkert ta sig genom betonggolvet till sist..Det här tråden får mig ofta att känna att jag gjort rätt som larmar garaget på tid varje natt?
Då har du glömt försåtsmineringen?Samma här, larmade cyklar i ett låst rum i ett låst och larmat garage. Men de jävlarna kommer säkert ta sig genom betonggolvet till sist..
Vår vän från häromdagen säljer nu cykeln han hade kommit över som världens fynd, eller hur det nu var.
Visa bilaga 654212www.facebook.com
Ja, det är den. Minns jag rätt var t o m användarens profilbild samma som på facebook.Nån frågade här förra veckan om modellen av en cykel av samma modell. Är det samma cykel?
Visa bilaga 654417
Att man ens orkar.. känns som en rätt jobbig taktik för att ligga högst..
Det måste väl betraktas som verksamhet, om man säljer så många cyklar under kort tid.Visa bilaga 654417
Att man ens orkar.. känns som en rätt jobbig taktik för att ligga högst
Är det inte lite konstig kombo fram, 46/36?
Men vafan!
Förstår inte riktigt, är detta en metod för bedrägeri eller vadå?Snällt att du backade ur konversationen iaf?
JaFörstår inte riktigt, är detta en metod för bedrägeri eller vadå?
Hur? Är de bara sugna på att få veta på vilken adress det finns en trevlig hoj, eller hur går de till?