Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ingen vet tror jag.Är grandödaren död själv nu tror vi? Kommer sanningen aldrig komma fram? Var det någon på Park och Natur som försökte återskapa blandskogen eller var det en ensam galning?
Är detta också ditt verk? 4 delar.Jag gjorde en gång ett inslag i Sverige Radio om granmördaren.
![]()
Grandödaren är tillbaka - P4 Göteborg
Dödandet av granar i Delsjöområdet fortsätter, och de skyldiga blir allt fräckare. Det säger Peter Colebring som är arbetsledare på park- och naturförvaltningen ...sverigesradio.se
Nej, där jag oskyldig. Däremot, skam till sägandes, gjorde jag en gång en serie i åtta delar om Lasse Dahlquist.Är detta också ditt verk? 4 delar.
+1Jag tycker det är otroligt spännande
Varför det?det vore väldigt tråkigt om vi aldrig får reda på vad som låg bakom.
För att det verkar vara en intressant person. Kanske iofs blir mindre intressant om man får reda på drivkrafterna och det bakomliggande.+1
Varför det?
Vi har ju alla olika intressen, fritidssysselsättningar och drivkrafterFör att det verkar vara en intressant person.
Precis vad jag menar!Kanske iofs blir mindre intressant om man får reda på drivkrafterna och det bakomliggande.
Idiot eller miljökämpe