[OT] Pappaskämt, ordvitsar
Jag har hört att man kan sova över där, i simbassängen.Det finns en ny simhall i stan, men där har jag inte vatten.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har hört att man kan sova över där, i simbassängen.Det finns en ny simhall i stan, men där har jag inte vatten.
Ja, om man är lejonkung.Jag har hört att man kan sova över där, i simbassängen.
Tror att jag packat mer udda än dig, jag packade tre vattenflaskor en gång. ?
Som i EN, i anspelning på udda antal?
Tror att jag packat mer udda än dig, jag packade tre vattenflaskor en gång. ?
Tillbaks till språktråden med dig!Är tre mer udda än en?
Jag tycker att det är udda att använda udda för icke-jämna tal, tom diskriminerande!
*tillbakaTillbaks till språktråden med dig!
Underbart.*tillbaka
Jag tycker det är udda med vattenflaska på cykelJomenprecis. Vattenflaska på cykel hör ju inte precis till ovanligheterna men en är ett udda antal.
Jag har jämt två flaskor med mig.Jag tycker det är udda med vattenflaska på cykel
Så, fixade felskrivningen åt dig.Jag har jämnt två flaskor med mig.
Jag tycker det är udda
med vattenflaska på cykel
Jag delar din mening
Jag delar din mening. Punkt.Jag delar din mening
...?Jag delar din mening. Punkt.
Var det en punktmarkering?
". Punkt." Är det samma som "..."?Var det en punktmarkering?
Jag tycker det är komplext att välja hur många vattenflaskor jag har. Det slutar oftast med 2+3i stycken.
Den hade förvisso varit bättre om de två andra var t.ex. svavel och syre.
Den hade förvisso varit bättre om de två andra var t.ex. svavel och syre.
Ett av de mer kända kopparsalten är kopparsulfat (CuSO4) där kopparet har "tagit in" svavel och syre. Koppar, natrium och klor blir inget särskilt. Jo, det blir koppar och natriumklorid men grejen med kombinationen natrium och klor är att de alltid kommer att reagera med varandra oavsett vad annat som råkar finnas i närheten.??
Då blir det ingen salt.
Ett av de mer kända kopparsalten är kopparsulfat (CuSO4) där kopparet har "tagit in" svavel och syre. Koppar, natrium och klor blir inget särskilt. Jo, det blir koppar och natriumklorid men grejen med kombinationen natrium och klor är att de alltid kommer att reagera med varandra oavsett vad annat som råkar finnas i närheten.
Menar du han som på fritiden spelar bas?En sur kemist har satt sina klor i ämnet.
Han som inte har nåt band utan spelar mol allena?Menar du han som på fritiden spelar bas?
Japp, egentligen en salt kille.Menar du han som på fritiden spelar bas?