Gorewear.com erfarenheter

JohanRR

Aktiv medlem
Tjenare!

Jag beställde nyligen en jacka och lite annat smått på deras outlet rea men grejerna har inte skickats än efter 3 dagar. Såg först efteråt att dem har kass rating på Trustpilot och jag hade nog inte beställt om jag såg det innan. Jag tog lite förgivet att det skulle vara okej med tanke på att märket är så stort. Hur långt tid brukar det ta när ni har beställt och hur är erfarenheterna kring kundservicen?

Orderbekräftelse fick jag så uppgifterna är rätt.

Helt sjukt bra kundservice. En gång gick personen ner på returlagret och letade fram förra årets modell som jag ville ha (pg färgen), med rejäl rabatt. Köpte ett par handskar som fick hål. Inget snack, de skickade nya direkt.

När jag handlat direkt från gore har det gått hyfsat snabbt. Men inte super snabbt som vissa.

I övrigt tycker jag kvaliteten och designen på kläderna är överlägsen det mesta. De fattar hur en cyklist rör sig.

Beställde två jackor i torsdags, fick en uppdatering att varorna skickats i fredags och paketet levererades idag. Har beställt en gång tidigare och hade en liknande upplevelse då, inget att klaga på alltså. Har även varit i kontakt med deras kundservice och fick svar relativt snabbt.

Helt sjukt bra kundservice. En gång gick personen ner på returlagret och letade fram förra årets modell som jag ville ha (pg färgen), med rejäl rabatt. Köpte ett par handskar som fick hål. Inget snack, de skickade nya direkt.
Har även varit i kontakt med deras kundservice och fick svar relativt snabbt.
Det är ju raka motsatsen vad Trustpilot säger då. Skönt att höra iaf.

Har handlat lite för mycket från dem och har bara positiva erfarenheter. Även väldigt bra erfarenhet med deras kundtjänst och garantiärende.
De kanske inte är bland de snabbaste på att skicka från lagret, men inom en vecka har jag alltid haft beställningarna i handen.

Tillbaka
Topp