me.I.am
Aktiv medlem
El-cyklar innefattas inte av allemansrätten, enligt Naturvårdsverket.
Om någon av moderatorerna har humor och lite stake, så låser dom tråden vid inlägg 3999. Tråden är ju ändå bara någon form av socialt experiment där el-forumisterna får hänga med oss på den ljusa sidan, och det måste ju ändå upphöra någon gång om vi ska ha något uns av ordning i världen!
Jag försökte få @marr att låsa på #2999, det gick inte. Om det brast i något av det du antyder ska jag låta vara osagt.
:)

