MtbIte
Aktiv medlem
El-cyklar innefattas inte av allemansrätten, enligt Naturvårdsverket.
Nope. Ingen cross. Inte 1000 kubik. Inte 2000 kubik. Körde (vilket tempus är det?) min 350 på grusvägar och traktorstigar.
Spelar ingen roll vilken kubik du kör det är inte relevant men fortfarande traktorstigar ingår inte i terrängkörningslagen
Jag kör varken elcykel eller motorcykel i naturen. Har du problem att skilja på dåtid och nutid?
Bajsar du i byxan? Du gjorde ju det när du var barn. Alltså verkar det vara okej med dig. Ingen skillnad.
Du kör motorcykel I naturen på dina traktorstigar så frågan är vem som har problem att skilja på dåtid och nutid ?
Dina kopplingar mellan elcyklar och GGN samt bajs i byxan visar bara att du inte har något vettigt att komma med och inte har någon kolla heller vad du pratar om . Känns som att argumentera med en 5 åring.

