Davidogg
Medlem
Visa din Peugeot!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ursäkta sadeln, har ingen bild med rätt sadelRam PY 10, runt 1987, utrustad med modern Campa
Har även haft en PX10 från 78, men hittar inga bilder :-O
Alltså, ruggigt fina hojar detta!Miyata-tråden har varit skoj att kolla i och se allas gamla cyklar, så kom på att det skulle vara kul skapa en tråd med enbart Peugeoter! Om ni har en Peugeot i form av en bil som ni är stolta över så får ni såklart posta den också ?
Kan man börja med mina, en Ventoux PE300 och VTT800 Pro Team.
![]()
Visa bilaga 516034Visa bilaga 516035Visa bilaga 516036
Den var läcker!Kej rå. Här. (Egentligen litet fusk, dock. Jag sålde den för några år sedan. Vi har begränsat med förvaringsutrymme, och en vintage-racer var den jag hade minst argument för att behålla. Men jag kan sakna den ibland, för snygg var den!)
Visa bilaga 551781
Visa bilaga 551782
Visa bilaga 551783
Visa bilaga 551784
Man tackar ?Alltså, ruggigt fina hojar detta!
bra idé ju! Sjukt fina åk :) är den gröna lika skön som den ser ut?Miyata-tråden har varit skoj att kolla i och se allas gamla cyklar, så kom på att det skulle vara kul skapa en tråd med enbart Peugeoter! Om ni har en Peugeot i form av en bil som ni är stolta över så får ni såklart posta den också ?
Kan man börja med mina, en Ventoux PE300 och VTT800 Pro Team.
![]()
Visa bilaga 516034Visa bilaga 516035Visa bilaga 516036
Kan bara hålla med från mitt garage ;)