implor
Aktiv medlem
[OT] Rekommendera en TV-serie...
Tyvärr så tror jag den inte går att se lagligt från Sverige :(Inte mycket slår denna om vi skall prata 90 tal
![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr så tror jag den inte går att se lagligt från Sverige :(Inte mycket slår denna om vi skall prata 90 tal
![]()
Jag är inte helt säker på att du har rätt... ?Synd att Jonas Inde inte ville medverka.
Tyvärr så tror jag den inte går att se lagligt från Sverige :(
Ruskigt bra!
Här kommer en riktigt sjuk serie från 90-talet:
![]()
Var otydlig, menar digitalt. Går varken att stream eller köpa digitalt. Samma sak för Babylon 5 om man gillar 90-tals sci-fi.Samtliga säsonger finns att köpa på dvd hos Amazon. Hur det ser ut via Ginza osv, det vet jag inte
Var otydlig, menar digitalt. Går varken att stream eller köpa digitalt. Samma sak för Babylon 5 om man gillar 90-tals sci-fi.
B5 finns ej på Prime nå mera. Britbox har jag glömt bort.Vet inte om tjänsten går att komma åt här i Sverige, men avsnitten skall finnas tillgängliga på uktvplay.co.uk (fd Dave)
Babylon 5 finns/fanns på bla prime video för något år sedan.
Edit: Red dwarf finns på BritBox
Bra jävla serie. Vet inte var den går att köpa och tycker att det är obegripligt att den inte finns på HBO.Någon spm vet var jag kan hitta Homicide: Life on the streets förutom som köpfilm på dvd?
Sett ett avsnitt, hehee..Och nu när vi är inne på brittiskt, något av det bästa som gjorts i modern tid är ju Detectorists: https://www.imdb.com/title/tt4082744/
Varning för att första avsnittet är lite knepigt, det är först från andra avsnittet som det kommer igång.
Verkar inte streamas i US heller. Det får man nog ta som tyst godkännande att göra det som behövsBra jävla serie. Vet inte var den går att köpa och tycker att det är obegripligt att den inte finns på HBO.
Instämmer. En av högpunkterna 2023.Såg just klart Shrinking som rekades tidigare i tråden och den får högsta rek från mig.
Ser nu Severance och den är ännu bättre.
Har ni inte sett Silo så är den mitt tips.
![]()
Kan tips om det bästa som gått på brittisk Tv. Coupling.
Typ vänner fast vuxet och faktiskt bra.
Några klipp:
Den är nog redan "utlagd". Jag såg också att den streamar "inofficiellt" om man googlar
Rederiet?Vad heter den där serien som låg uppe på Svtplay för något år sedan; en kille som tar anställning på någon form av lyxkryssare för att leta efter sin syrra som jobbat på samma båt men försvunnit? Den var inte så tokig.
Love Boat?Vad heter den där serien som låg uppe på Svtplay för något år sedan; en kille som tar anställning på någon form av lyxkryssare för att leta efter sin syrra som jobbat på samma båt men försvunnit? Den var inte så tokig.
Rederiet?
Nej. Inte Rederiet. Den här gången.Rederiet?
Nej. Det var mer av skräck och splatter inblandat vill jag minnas. Och en mördare i gul kycklingdräkt...Love Boat?
Hittade på tuben men finns det bättre alternativ?Den är nog redan "utlagd". Jag såg också att den streamar "inofficiellt" om man googlar
??Quarry
![]()
Tycker den har varit lite ojämn. S1 var väldigt bra, de andra ok.THE SINNER
![]()
blir väl lite så med många serier..Tycker den har varit lite ojämn. S1 var väldigt bra, de andra ok.
det är samma med the sinner, New story every time!… och det är väl delvis därför Fargo och True Detective är så jävla bra. Tomt blad varje säsong.
Hmm. Jag kom aldrig in i flowet i Fargo S1, vilket jag själv är lite förvånad över. Skulle jag alltså kunna testa en annan säsong för att ”hitta vibben”?… och det är väl delvis därför Fargo och True Detective är så jävla bra. Tomt blad varje säsong.
Kan bara hålla med. Den är riktigt bra.Många engelska krimserier senare konstaterar jag att Broadchurch nog är en av de bättre. David Tennant och Olivia Coleman spelar bra, och miljöerna är idylliskt lantligt-kustliga. Mys och mord.
![]()
Fick denna av en polare på teams för en halvtimme sen. Vem hade det ursprungliga skarpa ögat?
Vet faktiskt inte. :)Fick denna av en polare på teams för en halvtimme sen. Vem hade det ursprungliga skarpa ögat?