Tob
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
Riktigt bra match även för en neutral åskådare. ?Go start i Scandinavium, Riktig hockey
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Riktigt bra match även för en neutral åskådare. ?Go start i Scandinavium, Riktig hockey
Och igen?
Är det därför ni har som taktik att försöka spela 6 sillstrypare samtidigt?Nu får karlsratöserna sluta lipa! Detta ät hockey för MÄN!
Grattis!Lätt, 4 vinster av 4 ?????
Det är bättre för honom, då har han ju chans att se stjärnorna.Jämnt, ofta tufft för FBK mot just Frölunda, att brorsan bor i Götet sedan många år tillbaka gör inte saken bättre.
Gnaget gjorde det jävligt bra ??Inte ens råttorna?
Dom har tydligen varit delad 2a hela säsongen oavsett om dom(egentligen) legat 11a ?
Grattis! Få se om det leder till att bli Sveriges bästa lag då!
Du har ju missuppfattat allt, Brynäs är tydligen Sveriges bästa lag?Grattis! Få se om det leder till att bli Sveriges bästa lag då!![]()
Gnaget gjorde det jävligt bra ??
Brynäs var helt klart imponerande över 52 matcher men det ska bli kul att om dom kan vara lika suveräna i slutspelet.
Blev inbjuden till en av logerna i Gavlerinken om Brynäs går till final. Ska jag fråga om du får bli min +1 @ooms ?
De som vinner SDHL-slutspelet är Sveriges bästa lag.
Gavlerinken? Då har någon lurat dig upp på läktaren.Blev inbjuden till en av logerna i Gavlerinken om Brynäs går till final. Ska jag fråga om du får bli min +1 @ooms ?
Den kommer alltid heta Gavlerinken ?Gavlerinken? Då har någon lurat dig upp på läktaren.
För bövelen, det heter ju Monitor Arena.
Sponsorn gråter blod.
Jag håller med, Globen heter ju Globen tex.Den kommer alltid heta Gavlerinken ?
Det kommer att vara en klen tröst när du står hand i hand med din date och inte biljetterna gällerDen kommer alltid heta Gavlerinken ?
Sveriges bästa hockeylag dummer, inte damhockeylag. Damhockey är något helt annat.Det blir väl Luleå som de flesta av de senaste åren?
Grattis!
Inte dåligt att slå Sveriges bästa hockeylag?
Har inte haft några problem med biljetterna på Avicii Arena trots att den stora golfbollen alltid hetat Globen i folkmun. Så det borde funka även i Gavlerinken.Det kommer att vara en klen tröst när du står hand i hand med din date och inte biljetterna gäller?????
![]()
Jag har en svag förhoppning, för min egen del, att ngt annat lag slår ut er innan?Blir 4 raka i finalen då ?
Nejnej, lycka till ?? ?Har inte haft några problem med biljetterna på Avicii Arena trots att den stora golfbollen alltid hetat Globen i folkmun. Så det borde funka även i Gavlerinken.
Du är bara avis för att jag valde @ooms som min +1 och inte dig ?
Bara för att du gillar en BK, dvs en bö..klubb, så behöver inte alla ha samma böjelse ?Nejnej, lycka till ?? ?
AIK-Djurgårn i cupen! Gött, då har vi chans att gå till final!![]()
Öpöp, tänk på att Maurius och Martines håller på DIF.AIK-Djurgårn i cupen! Gött, då har vi chans att gå till final!![]()
Gör dom? Stackars pojkar...Öpöp, tänk på att Maurius och Martines håller på DIF.
Ni har inte en chans?
Tänk dig för, dom är riktiga vinnare?Gör dom? Stackars pojkar...![]()
![]()
Jösses!....Men de är ju från Norge, förklarar en hel del.....
Nja, sist vi möttes i cupen åkte ni på däng ?AIK-Djurgårn i cupen! Gött, då har vi chans att gå till final!![]()
Du är inte speciellt inkluderande eller tolerant?Bara för att du gillar en BK, dvs en bö..klubb, så behöver inte alla ha samma böjelse ?
2018 var det väl?Nja, sist vi möttes i cupen åkte ni på däng ?
Kommer hur som helst att bli en bra match. Hojta till om du ska gå så tar vi en ? innan ?
Inget värderande fr min sida, bara ett konstaterande!Du är inte speciellt inkluderande eller tolerant?
Nej, vi älskar Kalmar!!! Sen att Kalmar är äckliga, glidare på en räckmacka genom seriesystemet och inte har någon hockeykultur är en annan femma ?Ska bli spännande att följa Nybro och Kalmar ikväll, dessa ärkerivaler? antar att dom är det iaf.![]()
@ooms är dessutom otacksam att FBK hjälpt Brynäs (lånet av Clara). ?Du är inte speciellt inkluderande eller tolerant?