[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld

00307374-7B22-4E29-ABB0-0537ABEEE42D.png

Jämnt, ofta tufft för FBK mot just Frölunda, att brorsan bor i Götet sedan många år tillbaka gör inte saken bättre.

Inte ens råttorna?
Dom har tydligen varit delad 2a hela säsongen oavsett om dom(egentligen) legat 11a ?
Gnaget gjorde det jävligt bra ??

Brynäs var helt klart imponerande över 52 matcher men det ska bli kul att om dom kan vara lika suveräna i slutspelet.

Blev inbjuden till en av logerna i Gavlerinken om Brynäs går till final. Ska jag fråga om du får bli min +1 @ooms ?

Gnaget gjorde det jävligt bra ??

Brynäs var helt klart imponerande över 52 matcher men det ska bli kul att om dom kan vara lika suveräna i slutspelet.

Blev inbjuden till en av logerna i Gavlerinken om Brynäs går till final. Ska jag fråga om du får bli min +1 @ooms ?

Allt snack om töser och nu detta, så fint för @ooms :love:

Det kommer att vara en klen tröst när du står hand i hand med din date och inte biljetterna gäller❤️?????❤️
Har inte haft några problem med biljetterna på Avicii Arena trots att den stora golfbollen alltid hetat Globen i folkmun. Så det borde funka även i Gavlerinken.

Du är bara avis för att jag valde @ooms som min +1 och inte dig ?

Ska bli spännande att följa Nybro och Kalmar ikväll, dessa ärkerivaler? antar att dom är det iaf. :giggle:
Nej, vi älskar Kalmar!!! Sen att Kalmar är äckliga, glidare på en räckmacka genom seriesystemet och inte har någon hockeykultur är en annan femma ?

Edit: stavfel

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp