[OT] 40-årspresent

Jonas Bleckert

Aktiv medlem
[OT] 40-årspresent
Har en polare som fyller 40 i maj och ska ställa till med baluns. Vi är 6 vänner som ska gå ihop och köpa present. Runt 500 var (dvs 3000 kr). Han är ingen cykeltok men tekniskt intresserad.

Google är förstört av SEO-optimerade ”upplevelser” så jag vänder mig till er, landets främsta tänkare (eftersom ni är cyklister) ?

Några bra förslag/erfarenheter? Priset är tänjbart om idéen är bra. ?

Tack på förhand! ??

[OT] 40-årspresent
Sibborator kanske? ;)

1711519848673.png

[OT] 40-årspresent
Ingen cykeltok, som i: spenderar inte all sin fria tid på happy/Bike24 eller cyklar men cykelpendlar och tar en träningscykeltur i veckan och har en hyggligt modern och vettig mtb/lvghoj eller bägge och kan smörja en kedja. Eller Har en gammal cykel på landet och tror att man kan köpa en vettig mtb för 7000. ?

Dvs skulle han uppskatta ett dags besök på JBP/Högbo/Bergs som present?

Eller är det snarare ett besök på Arsenalen som skulle trigga honom?

[OT] 40-årspresent
Har en polare som fyller 40 i maj och ska ställa till med baluns. Vi är 6 vänner som ska gå ihop och köpa present. Runt 500 var (dvs 3000 kr). Han är ingen cykeltok men tekniskt intresserad.

Google är förstört av SEO-optimerade ”upplevelser” så jag vänder mig till er, landets främsta tänkare (eftersom ni är cyklister) ?

Några bra förslag/erfarenheter? Priset är tänjbart om idéen är bra. ?

Tack på förhand! ??

Vilken disciplin?

[OT] 40-årspresent
Ingen cykeltok, som i: spenderar inte all sin fria tid på happy/Bike24 eller cyklar men cykelpendlar och tar en träningscykeltur i veckan och har en hyggligt modern och vettig mtb/lvghoj eller bägge och kan smörja en kedja. Eller Har en gammal cykel på landet och tror att man kan köpa en vettig mtb för 7000. ?

Dvs skulle han uppskatta ett dags besök på JBP/Högbo/Bergs som present?

Eller är det snarare ett besök på Arsenalen som skulle trigga honom?
Bra fråga! Han har cyklat en del men kör även MC (typ grushoj). Kanske skulle gå att hitta på något sådant. Dock bor ”alla” ganska utspritt i landet, så inte helt enkelt att få ihop alla.

Tack

Tillbaka
Topp