Vem är ansvarig chef för Electra hos Trek?

lagrave

Aktiv medlem
För några år sedan köpte Trek Electra. Jag gissar att Electra är någon egen avdelning, division etc inom Trek sedan dess. Och jag gissar att det finns en chef(shierarki) för denna avdelning. Någon som har koll på vem som skulle kunna vara typ (norra) Europachef för Electra?

Är beredd att hålla med. Såvida inte pakethållaren är tillverkad av bly eller likartat material känns det som cykeln i så fall måste vara nära att trilla även utan pakethållare. Är stödet korrekt monterat?

Är beredd att hålla med. Såvida inte pakethållaren är tillverkad av bly eller likartat material känns det som cykeln i så fall måste vara nära att trilla även utan pakethållare. Är stödet korrekt monterat?
Det är väl två sidor på samma mynt, men båda är original från Electra så det är hursomhelst deras ansvar. Stödet fungerade bra innan jag köpte pakethållaren.

Ibland så går det att justera längden på cykelstöden, kanske det går även på ditt?
Tänkte om du vill försöka lösa problemet utan att blanda in Europachefen för Trek.

Det är väl två sidor på samma mynt, men båda är original från Electra så det är hursomhelst deras ansvar. Stödet fungerade bra innan jag köpte pakethållaren.
Är det inte bättre att du frågar stället där du köpte cykeln? Potentiellt skulle det ju kunna felmonterat eller feljusterat stöd (om det finns justeringsmöjligheter). Känns ärligt talat som rättshaveristvarning att gå på en regionschef om du inte först åtminstone tömt ut möjliga felorsaker utöver konstruktionsfel.

Har du försökt att nå deras försäljningsavdelning i Sverige/europa, supporten kan ju vara väldigt dryga och ibland okunniga de har inte heller så mycket utrymme att göra något. De som har mest intresse av att du är nöjd är deras sälj avdelning. Någon mellanchef där borde bry sig. Att försöka för högt upp är nog inte värt tiden du lägger ner på det.

Låter som ett typiskt mekaniskt eror 50. Alternativt skaffar du en sådan här och monterar den med den.

IMG_5163.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp