Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte själv testat BB, men Happy-konsensus verkar vara inte bara att det finns de som är roligare utan att det knappt finns något tråkigare. Samtidigt rullar det ju ett och annat par BB där ute så helt hopplösa kan de kanske inte vara.Håller på att fixa till min gamla Cykle pro.
Sneglar på Billy bonkers däck...
Men finns d nåt roligare ,?
Specialized fast trak gillar jag som ett relativt budetvänligt däck, annars tycker jag även att gravelking sk är trevligt men både dyrare och svårare att få tag på.Håller på att fixa till min gamla Cykle pro.
Sneglar på Billy bonkers däck...
Men finns d nåt roligare ,?
Va f..n, nu har jag fått ännu en gammal 26" på halsen, den här gången en glidare så beställde Schwalbe Fat Frank till den, kanske kan vara nått?Den här cykeln kommer mest rulla på grus..asfalt .. fika turer etc.
Men vill ha det lättrullat.
Inte jättesugen på att lägga ut 500 per däck
då bara är en glidare ?
Jag kör Contis MountainKing i 26”. Ett äldre icke TL 2,4” fram och ett nytt 2,3” i TL-version bak. Båda med slang eftersom de gamla Mavic-fälgarna kräver högre tryck som getto-TL för att inte burpa än vad jag normalt kör med. Dvs 1,2 fram och 1,8 bak på min ss.
Bra grepp och rull samt lätta.
Rene herse.
Fast däck för 1000+ kr styck på en cykel där utgångsmaterialet i mångt och mycket varit gratis är liksom inte motiverat. De må vara nog så fina men jag lägger inte dem pengarna på 26" däck på en barnstolsförsedd vardags allt-i-allo.
Men visst hade ett par Naches Pass gjort sig fint![]()