Blockettråden 2

Blockettråden 2
Om det är priset ni syftar på så kan ju lika gärna denna klassa in i tråden?
1731160525303.png

Blockettråden 2
När folk köper hjul med fel body för 30tkr försöker man då inte att byta hjul, att köpa en passande body (som kostar inte mycket) eller åtminstone tar kontakt med butiken, som borde kunna lösa det? I den här fallet kan man byta body utan verktyg.

2024-11-11-11-55-21-152.jpg

Blockettråden 2
Alla är vi olika. Tänker jag.

Ja, jag håller med.

Men då och då skulle jag ville förstår hur folk tänker. Men kanske går det så ner man har (för?) mycket pengar på kontot: jag köper hjul för 30 tkr, hmm, bodyn passar inte, jag köper ett annat par. Skulle dock tänka att även då skulle vi byta isf för att köpa nytt för att undvika "begagnad"-försäljning som kan vara jobbigt, framförallt i den prisklassen.

Blockettråden 2
15k "icke prutbart!"
Jo jag tackar..
Ja, intressant pris. Ny fick man samma cykel för 19000 kr enligt prisjakt. Är det ens möjligt att få 10kkr för denna?

Sedan undrar jag vad det är Bianchi kan leverera, med sin kinatillverkade ram och standardkomponenter, som ingen annan kan leverera:
"Cykeln i sig behöver ingen presentation: top kvalité som bara Bianchi kan leverera!"

Blockettråden 2
Ja, intressant pris. Ny fick man samma cykel för 19000 kr enligt prisjakt. Är det ens möjligt att få 10kkr för denna?

Sedan undrar jag vad det är Bianchi kan leverera, med sin kinatillverkade ram och standardkomponenter, som ingen annan kan leverera:
"Cykeln i sig behöver ingen presentation: top kvalité som bara Bianchi kan leverera!"
Top, ju. Frågor på det?

Blockettråden 2
Lite otur för säljaren där dock, Code Stealth Silver kostar kring 320 euro hos två andra tyskar. Code RSC kostar 240 euro hos BC om man köper fram och bak separat och 377 euro hos BC när man köper de tillsammans ;)

Blockettråden 2
Lite otur för säljaren där dock, Code Stealth Silver kostar kring 320 euro hos två andra tyskar. Code RSC kostar 240 euro hos BC om man köper fram och bak separat och 377 euro hos BC när man köper de tillsammans ;)
Nu startar Black Week också, så det kan bli många tuffa matcher om priser i nästa vecka.

Tillbaka
Topp