Blockettråden 2

Blockettråden 2
Oj, visste inte att detta här verktyget fanns! Dyr, men så vacker att jag nästan vill har. Just jobb med kedja tenderar dock att blir grisigt, så, tyvärr, sista stället där man vill har ett fint verktyg.

2024-12-09-21-00-28-154.jpg

Blockettråden 2
"Testvinnande engelskt kvalitetsbyggeRam:Reynolds 853, storlek MBromsar, reglage: Tektro oreon.Växel, reglage: Sram X9.Lager: Gusset.Styrstam, sadelstolpe: FSA.Fälgar, nav, däck: WTBFramdrev set: SRAM X9Sadel: BrooksGaffel: Velvet FusionStyre: FSA V-Drive carbon"

Det där kan väl inte vara ett kolfiberstyre? Det ser ut som alu väl?

Blockettråden 2
"Testvinnande engelskt kvalitetsbyggeRam:Reynolds 853, storlek MBromsar, reglage: Tektro oreon.Växel, reglage: Sram X9.Lager: Gusset.Styrstam, sadelstolpe: FSA.Fälgar, nav, däck: WTBFramdrev set: SRAM X9Sadel: BrooksGaffel: Velvet FusionStyre: FSA V-Drive carbon"

Det där kan väl inte vara ett kolfiberstyre? Det ser ut som alu väl?
Verkar vara 30€ alu

Blockettråden 2
https://happyride.se/annonser/frakt-se-hit.283598/ Hej! Någon som vill hjälpa mig med soppapengar? Mvh
Det är inte första gången heller. Jag tror mig faktiskt friheten att lyfta frågan genom att anmäla den; skall vi börja slänga ut en säljesannons varje gång någon av oss skall rasta bilen blir det snabbt fullt på k&s. Även om vi bara skulle göra det varannan gång eller så...

Köpesannonser avseende frakt tycker jag är något annat.

Blockettråden 2
Jag pratade med en kille på marketplace om en edge 530. Det var många varningsklockor som ringde och jag tror att jag hade helt rätt. Swish till en vän osv osv osv. Han blockade mig när jag inte riktigt förstod vad han menade.

Det är riktigt illa att det inte finns någon bra funktion på marketplace där man kan anmäla bedrägerier snabbt. Det finns ju en risk att det missbrukas så man borde väl kunna identifiera sig med bank-id eller något för att visa attt man är seriös. Så att annonser granskas lite snabbare.

Jag anmälde vad jag kunde men han hinner nog lura en och annan innan annonsen tas ner.

rövhåll2.png

Blockettråden 2
Jag pratade med en kille på marketplace om en edge 530. Det var många varningsklockor som ringde och jag tror att jag hade helt rätt. Swish till en vän osv osv osv. Han blockade mig när jag inte riktigt förstod vad han menade.

Det är riktigt illa att det inte finns någon bra funktion på marketplace där man kan anmäla bedrägerier snabbt. Det finns ju en risk att det missbrukas så man borde väl kunna identifiera sig med bank-id eller något för att visa attt man är seriös. Så att annonser granskas lite snabbare.

Jag anmälde vad jag kunde men han hinner nog lura en och annan innan annonsen tas ner.

Visa bilaga 742743

Rövhåll det är sånt man får när man cyklar non-stop

Blockettråden 2

Visa bilaga 742743
Men visst saknas det ord i den här konversationen?

Blockettråden 2
Tillbaka
Topp