Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Pfaff sa:Biltema har allt för den händige.
Pfaff sa:Biltema har allt för den händige.
JTF sa:
Går inte riktigt att klassa som en egoistisk handling längre. Brännandet av gävlebocken ger gävle så sjukt mycket gratis reklam så det är en samhällsbyggande handling ;-)Ännu en tragisk man som pga sitt ego förstör för övriga samhället. Nyheterna svämmas dagligen över av tragiska egoistiska män. Sorgligt!
Näe du! Jag har faktiskt helt seriöst tippat att bockjäveln ska brinna den 18/12 den senaste 10 åren ?Dålig planering @Paco att bli gripen på platsen?
Tragiska män skyddade och påhejade av andra män. Män begår brott, andra män garvar och klappar idioten i ryggen.Går inte riktigt att klassa som en egoistisk handling längre. Brännandet av gävlebocken ger gävle så sjukt mycket gratis reklam så det är en samhällsbyggande handling ;-)
Tänk om det är någon som bara satt i halsen?Tragiska män skyddade och påhejade av andra män. Män begår brott, andra män garvar och klappar idioten i ryggen.
Läser man om det i andra sammanhang med tro??
Ryggdunkande män är samhällets cancer!
Jo jag tycker också vi behöver fler kvinnliga pyromaner. Det är ju trots allt 2021Tragiska män skyddade och påhejade av andra män. Män begår brott, andra män garvar och klappar idioten i ryggen.
Går inte riktigt att klassa som en egoistisk handling längre. Brännandet av gävlebocken ger gävle så sjukt mycket gratis reklam så det är en samhällsbyggande handling ;-)
Kan nog tycka att Sveriges rättsystem är en större cancer isf, men då börjar vi närma oss politik och sånt får man inte prata om här….Tragiska män skyddade och påhejade av andra män. Män begår brott, andra män garvar och klappar idioten i ryggen.
Påminner rätt mycket om den allmänna inställning till trafikbrott.Tragiska män skyddade och påhejade av andra män. Män begår brott, andra män garvar och klappar idioten i ryggen.
Tror det krävs lite mer jobb med att bränna ner den.Gävlebocken i all ära. Men det är en skam för Stockholm att den där jävla Stenbecks-granen inte bränns ner. Ska jag behöva göra allt själv?
Snyggt jobbat. Men han borde ha planerat flykten lite bättre, minst 2 flyktbilar behövs.
Får man ha telefon när man är anhållen?Näe du! Jag har faktiskt helt seriöst tippat att bockjäveln ska brinna den 18/12 den senaste 10 åren ?
Nu är det iof 24år sen jag satt häktad sist men nej, man får inte behålla luren i häktet.Får man ha telefon när man är anhållen?
tja det hjälpte väl ingetFörr impregnerade dom bocken, undra varför dom slutade...