Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Tour de Ötzi
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du är vår hjälte.Tänk att få uppleva skönheten i att glida fram i den stjärnklara vinternatten mellan Enköping och Bålsta jämfört med att krypa ner i en svettig illaluktande jordhåla och stirra på en flimrande TV skärm Vart har alla CYKLISTER tagit vägen?
På ett internetforum hänger väl internetcyklister, inte riktiga cyklister?Tänk att få uppleva skönheten i att glida fram i den stjärnklara vinternatten mellan Enköping och Bålsta jämfört med att krypa ner i en svettig illaluktande jordhåla och stirra på en flimrande TV skärm Vart har alla CYKLISTER tagit vägen?
Det blir nog att gå ner på lilla klingan och tugga styrlinda några mil.2 anmälda. Vädret ser ut att bli kalasfint. lite lätt bris Strängnäs-Enköping.
Maila NotReallyGunde så ordnar han detPuh. Anmälan är stängd nu.
Oj, tror du han klarar att hantera en 50% ökning av antalet deltagare med så här kort varsel?Maila NotReallyGunde så ordnar han det![]()
En Ötzi är sällan tråkig. Du kan bli avhängd när du minst anar det och har du tur blir det bira i mål.Ni som kör, ha en fin och säker tur på randostockholms träligaste rutt.
På sommaren kan jag hålla med om att det finns trevligare runder. Nu på vintern tycker jag den är helt OK, hyfsat vägunderhåll med förhållandevis lite trafik, förutom sträckan Strängnäs-Enköping.Ni som kör, ha en fin och säker tur på randostockholms träligaste rutt.
Fast.. Var det en bra kommentar dagen innan loppet?Vilken tur att jag missade den här tråden.
lägger ett stämpelkort på Welcome åt dig medVilken tur att jag missade den här tråden.
Hade jag inte jobbat så hade jag sökt dispens och kört långa för att slippa den.Ötzi XL löser ju Strängnäs-Enköping-problemet.
du kan få avvika från rutten och ta denna om du mutar bra :)Hade jag inte jobbat så hade jag sökt dispens och kört långa för att slippa den.
Har du gps-spår på den?du kan få avvika från rutten och ta denna om du mutar bra :)
Grus och kostigar inkluderat. 17 km extra
Visa bilaga 746893
Det där ser intressant ut, inte för i morgon men en annan gång.du kan få avvika från rutten och ta denna om du mutar bra :)
Grus och kostigar inkluderat. 17 km extra
Visa bilaga 746893
Har du gps-spår på den?
Det där ser intressant ut, inte för i morgon men en annan gång.
Obegripligt att klubben själv lägger dem samtidigt…Äntligen en knastrig Ötzi och så kör klubben en officiell Swift-session ist…
Obegripligt att klubben själv lägger dem samtidigt…
Är tanken att det ska vara så hela säsongen?
Visst, men varför lägga dem samtidigt?Det är en del av den nya "inkluderande" strategin för klubbens utveckling :) Måtte ute-Ötzis leva och frodas för evigt, men antalet anmälda skvallrar nog en del om rekryteringsunderlaget. Innan Zwift och trainergrottor komfortablare än Hilton fanns ju inga alternativ för att stilla cykelsuget så här års. Som alltid har vi fått det för bra helt enkelt![]()
Kämpa!
Salut till dig Sir!Det verkar bli en solotur.
Veklingar!Sven: 1
Resten av Sörmland/Upplands randoelit: 0