Hubs hittar ingen fakta

Hubs hittar ingen fakta
Hej köpte en cykel till min sambo förra veckan och dessa bontrager hubs sitter på men kan ej hitta någon information om dom, bara till fatbikes. Är dom bra samt är det någon som har en länk med info om dom, skriker högt jävlar om dom 😂👍

Bilagor

• 20250201_145723.webp
    20250201_145723.webp
    473.8 KB · Besök: 149
  • 20250201_145734.webp
    20250201_145734.webp
    426.1 KB · Besök: 115
Hubs hittar ingen fakta
Det står modellbeteckning på sidan av ena flänsen om jag minns rätt. Du måste kanske plocka bort bromsskivan eller kassetten för att läsa.

Men det ser ut som Bontrager Rapid Drive, finns i lite olika storlekar men med samma konstruktion.

Hubs hittar ingen fakta
Hej Kjell vad kul att du är så duktig på svenska, har du någon info eller vill du bara leka duktig? Om inte så kan du kliva ut ifrån denna tråd
Berätta att du är nyreggad, utan att säga att du är nyreggad..

OnT
Är hjulen original till cykeln?
Trekbikes.com har rätt bra specifik info kring spec på alla cyklar.

Hubs hittar ingen fakta
Den stora frågan är vad TS ska göra med informationen om hen får reda på exakt vilken tillverkare som ligger bakom naven.

Hubs hittar ingen fakta
Berätta att du är nyreggad, utan att säga att du är nyreggad..

OnT
Är hjulen original till cykeln?
Trekbikes.com har rätt bra specifik info kring spec på alla cyklar.
Berätta att du är nyreggad, utan att säga att du är nyreggad... vad snackar du om?

Jag vet faktiskt inte om dom satt på orginal, köpte cykeln begagnad, det är en epic evo från -22 har dom något avtal med bontrager ?
Får kolla lite där, vill mer veta om det är något finare som är värt att spara

Hubs hittar ingen fakta
Då är hjulen inte original, Bontrager är Treks märke.

OT, folk får och kommer skriva allt möjligt i trådarna som inte tillför något. Vissa tycker det är jobbigt, andra inte. Det är lättare att tillhöra den senare kategorin

Tillbaka
Topp