Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Burman? Är det inte bättre att prata om Poromaa när det är han som åker?Snyggt av Truls. Nu får vi hoppas att Burman käkade tigerkött på mackan i morse !!
Edit. Klant !
No, Det är Burman som är en ev svag länk, som måste köra superbra !!Burman? Är det inte bättre att prata om Poromaa när det är han som åker?
Zon-2-pass?
Det börjar se bra ut för mitt tips8 för Sverige alltså. Mogren trodde på 12. Jag lägger mig mittemellan och säger 10.
Men det förutsätter att vallateamet gör sitt jobb.
Om Norge vinner dubbelt på lördag och Sverige inte tar bronset går herrtipsen in. Norska damerna, och ffa Johaug, måste ha fått dålig brunost i uppladdningsfasen.Min gissning vad gäller medaljskörd i VM (bara längdskidor).
Norge damer Sverige damer Norge herrar Sverige herrar Guld 4 1 6 0 Silver 2 3 3 0 Brons 1 2 2 2
Snudd på ostskiva.Grond lämnade då inte mycket utrymme åt Anger (som nästan fick stanna upp för att inte köra in i konerna).
Tyvärr inte första gången Anger sumpar det på det sättet. Någon borde lära honom taktisk körning.Tänkte när schweizaren ryckte uppför att det ju var en utmärkt rygg för Anger att utnyttja utför.
Ja, t.ex. gav han sig först utför nerförsbacken i Falun i sprinten där. Visst, han är stor och tung så han har potential att glida på bra, men han är också ett bra vindfång. Om man tittar på JHK så är han mkt mer medveten. Antingen skapar han en lucka på toppen (eller före) s.a. de andra inte glider ikapp eller så påbörjar han sista utförsbacken på andra plats.Tyvärr inte första gången Anger sumpar det på det sättet. Någon borde lära honom taktisk körning.
Grond stängde Anger. Hade det varit tvärtom, så hade Anger blivit diskad.Vad fasiken hände i kurvan?
Givet att det är sista kurvan så, visst, Grond är tuff men jag är långt ifrån säker på att juryn hade diskat Anger om rollerna varit omvända.Grond stängde Anger. Hade det varit tvärtom, så hade Anger blivit diskad.
Hade inte hon knas med pumpen i veckan?Jaha. Ribom blev det som knep den sista stafettplatsen. Emma-Frida-Ebba-Jonna
Jo, hjärtrusning under sprinten förra torsdan. Känns lite shaky.Hade inte hon knas med pumpen i veckan?