Köpråd fatbike
Hej!
Jag funderar allt mer på att köpa en fatbike efter att ha cyklat vanlig mtb ett par år nu. Egentligen hade jag ju hellre köpt en begagnad men där jag bor är utbudet väldigt skralt.
Två cyklar som jag kollat in lite är dessa två:
www.bikester.se
www.bikester.se
Spontant verkar ju den gröna och något dyrare fatbiken ha lite bättre komponenter och lite annan mer utvecklad (?) ram, men jag vet inte hur stor skillnad detta gör?
Jag tar väldigt gärna emot era synpunkter och tankar kring dessa två cyklar och vilken ni tror är det bättre valet i längden.
Jag funderar allt mer på att köpa en fatbike efter att ha cyklat vanlig mtb ett par år nu. Egentligen hade jag ju hellre köpt en begagnad men där jag bor är utbudet väldigt skralt.
Två cyklar som jag kollat in lite är dessa två:
Active Fatbike Icebreaker 10 Green Metallic
Underhållande fatbike med robusta vibbar och pålitliga komponenter Vill du kunna trampa på även där underlaget är svårforcerat, stökigt och mjukt så kommer extremt underhållande Active Icebreaker 10 26 att väcka ditt h...
Active Fatbike Mega Buddy 390 Elite 26 Black/Gold
Köp Active Fatbike Mega Buddy 390 Elite 26 Black/Gold från ACTIVE - ✔ Stort utbud och hög kvalitet ✔ Alltid snabba leveranser
Spontant verkar ju den gröna och något dyrare fatbiken ha lite bättre komponenter och lite annan mer utvecklad (?) ram, men jag vet inte hur stor skillnad detta gör?
Jag tar väldigt gärna emot era synpunkter och tankar kring dessa två cyklar och vilken ni tror är det bättre valet i längden.